eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نگاهت می‌کنم خاموش و خاموشی زبان دارد ... - هوشنگ ابتهاج
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
🦋 به کویت با دل شاد آمدم با چشم تر رفتم به دل امید درمان داشتم درمانده تر رفتم تو کوته دستی‌ام می‌خواستی ورنه من مسکین به راه عشق اگر از پا در افتادم به سر رفتم نیامد دامن وصلت به دستم هر چه کوشیدم ز کویت عاقبت با دامنی خون جگر رفتم ❤️
💭 اگر هزار غم است از جهانیان بر دل، همین بس است که او غمگسار ما باشد :)♥️ -سعدی
اگه روزه میگیری و به کسی که داره آب میخوره ، چپ چپ نگاه نمیکنی و سر تکون نمیدی ، دمت گرم! اگه روزه نمیگیری و به یه روزه دار نمیگی دیوونه ای بابا اینهمه ساعت آب نمیخوری که چی بشه ؟، دمت گرم! کلا همین که به کار کسی کار نداری و سرت تو زندگی خودته ، دمت گرم!✨
•[ وصـٰال ]•🌵
به همین سادگی به همین طراوت 😍 صبح تون بخیر
•[ وصـٰال ]•🌵
دل به دریا بزن از عشق بگو زیبای من 😉
فقط با سايه‌ ی خودم خوب می‌توانم حرف بزنم ، اوست كه مرا وادار به حرف زدن می‌كند . فقط او می‌تواند مرا بشناسد، اوست که حتما می‌فهمد . - صادق هدایت
پرسید اندوهِ دوری را چه تسکین است؟ گفت: خیال :) - محتشم کاشانی
🖇♥️ ‏به امید روزی که همه مثلِ جنابِ عاشق بشن : " تا گل روی تو دیدم همه گل‌ها خارند تا تو را یار گرفتم همه خلق اغیارند "
ولی من کلی حرفای نگفته باهات داشتم، کلی جاهای نرفته ، کلی لباسایی که میخواستم برات بپوشم ، کلی سورپرایزای نکرده ، کلی غذاها که باهم نخوردیم ، کلی جاهایی که میخواستم ببینی ، کلی میخواستم بخندونمت ، کلی قدمایی که میخواستم تو اردیبهشت باهم بزنیم.... راستی گفتی اردیبهشت فصل عاشقیه؟ 🙂💙