💭
اگر هزار غم است
از جهانیان بر دل،
همین بس است
که او
غمگسار ما باشد :)♥️
-سعدی
اگه روزه میگیری و به کسی که داره آب میخوره ، چپ چپ نگاه نمیکنی و سر تکون نمیدی ، دمت گرم!
اگه روزه نمیگیری و به یه روزه دار نمیگی دیوونه ای بابا اینهمه ساعت آب نمیخوری که چی بشه ؟، دمت گرم!
کلا همین که به کار کسی کار نداری و سرت تو زندگی خودته ، دمت گرم!✨
•[ وصـٰال ]•🌵
به همین سادگی
به همین طراوت 😍
صبح تون بخیر
#دل_من_یک_تو_دارد_و_بس
فقط با سايه ی خودم خوب میتوانم حرف بزنم ، اوست كه مرا وادار به حرف زدن میكند . فقط او میتواند مرا بشناسد، اوست که حتما میفهمد .
- صادق هدایت
ولی من کلی حرفای نگفته باهات داشتم، کلی جاهای نرفته ، کلی لباسایی که میخواستم برات بپوشم ، کلی سورپرایزای نکرده ، کلی غذاها که باهم نخوردیم ، کلی جاهایی که میخواستم ببینی ، کلی میخواستم بخندونمت ، کلی قدمایی که میخواستم تو اردیبهشت باهم بزنیم....
راستی گفتی اردیبهشت فصل عاشقیه؟
🙂💙