eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
💭 اگر هزار غم است از جهانیان بر دل، همین بس است که او غمگسار ما باشد :)♥️ -سعدی
اگه روزه میگیری و به کسی که داره آب میخوره ، چپ چپ نگاه نمیکنی و سر تکون نمیدی ، دمت گرم! اگه روزه نمیگیری و به یه روزه دار نمیگی دیوونه ای بابا اینهمه ساعت آب نمیخوری که چی بشه ؟، دمت گرم! کلا همین که به کار کسی کار نداری و سرت تو زندگی خودته ، دمت گرم!✨
•[ وصـٰال ]•🌵
به همین سادگی به همین طراوت 😍 صبح تون بخیر
•[ وصـٰال ]•🌵
دل به دریا بزن از عشق بگو زیبای من 😉
فقط با سايه‌ ی خودم خوب می‌توانم حرف بزنم ، اوست كه مرا وادار به حرف زدن می‌كند . فقط او می‌تواند مرا بشناسد، اوست که حتما می‌فهمد . - صادق هدایت
پرسید اندوهِ دوری را چه تسکین است؟ گفت: خیال :) - محتشم کاشانی
🖇♥️ ‏به امید روزی که همه مثلِ جنابِ عاشق بشن : " تا گل روی تو دیدم همه گل‌ها خارند تا تو را یار گرفتم همه خلق اغیارند "
ولی من کلی حرفای نگفته باهات داشتم، کلی جاهای نرفته ، کلی لباسایی که میخواستم برات بپوشم ، کلی سورپرایزای نکرده ، کلی غذاها که باهم نخوردیم ، کلی جاهایی که میخواستم ببینی ، کلی میخواستم بخندونمت ، کلی قدمایی که میخواستم تو اردیبهشت باهم بزنیم.... راستی گفتی اردیبهشت فصل عاشقیه؟ 🙂💙
فرامرز عرب عامری چه خوب گفته: بی تماشایِ تو با اینهمه غم‌ها چه کنم؟