eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
اونجایی که آقای میگه : ت میری اره میدونم ، نمیگم که بمون پیشم ولی تا لحظه رفتن یه عالم عاشقت میشم چقد غم داشته :) 🫀
ميگن يه كلمه ای دارن به اسم "پارچالانديم" يعنی هزار تكه شدم… رفتن بی خداحافظی چقدر شبيه اين كلمه ست :)
کوه با نخستین سنگ آغاز می شود و انسان با نخستین درد .. :) -احمد شاملو
4_5830471928850158638.ogg
زمان: حجم: 401.6K
پاییزُ‌فقط‌یہ‌دلشکستھ‌میفهمہ‌ . . چقد‌دلگیرھ💔🙂!
🖇♥️ تک پر بودن و عاشق بودن رو از جناب باید یاد گرفت اونجا که به زیبایی میفرمایند : "دو عالم را به یک بار از دل تنگ برون کردیم، تا جای تو باشد"
یک‌بار هم در مصاحبه‌ای ‌گفت «اصلا کسی دنبال آدم نمی‌گردد. همه ما این‌طوریم. آدم‌ها غریب و بی‌پناه مانده‌اند. دارند در خودشان می‌پوسند.» انگار که رسم دنیا باشد.
میشه زندگی کرد و زندگی بخشید .. 🍃
دل به تو سجده می‌كند قبله اگر چه نيستی ... -سعدی
همینقدر قشنگ میگه : « به تمـام سلول‌هایم وارد شدی » ♥️
در نهانِ شب بخیر گفتنِ هرشبم ، بغضی نهفته است ! و ترسی از اینکه شاید آخرین شبی باشد که تو را دارم -امید بامداد
Hans Zimmer4_5958570870346614357.mp3
زمان: حجم: 10.5M
نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچیک از مردم این آبادی... به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، غصه هم می گذرد، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند... لحظه ها عریانند.. به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز -سهراب سپهری