من اونقدری دوستت دارم که سهراب سپهری میگه:
«در رگهایش من بودم که میدویدم...»
Mehdi Vesal ~ UpMusicMehdi Vesal _ Bavar (320).mp3
زمان:
حجم:
8.4M
کجای ماجرای من میآیی:)))
•[ وصـٰال ]•🌵
دلم باران سرد صبح پاییزی هوس دارد
که نم نم میرسد از راه و
عاشق میشود شهری...🌧🤍
یکی از قشنگترین دیالوگهای شهرزاد اونجا بود
که خود شهرزاد گفت:
شما یه اِستکانم سرد و گرم کنی تَرَک برمیداره!
حالا دل آدمیزاد که جایِ خود داره . .
این نوشته شمس تبریزی قشنگ ترین چیزی بود که امروز خوندم:
"ما باور کرده ایم که خداوند ما را از بالا می بیند، اما در واقع او از درون می نگرد..!"