eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
«به من گوش کن، مرا در آغوش بگیر و بگذار بگریم.»
دکتر گوشت با منه؟ دل نازك شدم؛)) شنیدن پادکست 🎧 کلیك کنید
اینجا همه چی برای من غریب است، و من دور از تو یتیمم.
- انت بداخلی اکثر منی . تو در من،از من فراتری..
عزیزِقلبم هرچه بینمان اتفاق افتاد این را فراموش نکن که احساس من به تو حقیقی ترین اتفاق زندگی‌م بود.
مافقط می‌تونیم تعیین کنیم چطور باهاش کنار بیایم.
روزهایی که بارون میاد آدم خوشحال‌تری‌ام.
باران میبارید . . شما همراه من بودی ، رد پایت خیس بود . اینان انصاف ندارند؛ مرا مجنون می‌خوانند، مگر این کوردلان نمی‌بینند که ترنم باران ، رویای خُفته را بیدار می‌کند . سُخن از گُل صدبرگ "عشق است که بر روی دستانِ منتظر باغبان شهید شد. روی سُخنم با شماست که نبودن هایتان به درازا کشیده ، پچپچه هایشان لرزه به اندام من انداخته است ، به گوش شنیدم که گفتند ، از ازل سهم ما نبودی و تا ابد از آن ما نخواهی شد ... نامت به میان آمد ،بشنو در ژرفای سکوتم ، آواز نهان گریه های مستانه را ... نو بهارم ! بنگر که شمع وجود چون در فراقت می‌گِرید و اشک های یتیم بر صفحه دفتر می‌چکد:) با این همه، بر دل سخت شما ، ناله و فغان ما اثر نکرد . . - از یک روز بارانی . الوا . ۱۴۰۲/۱۲/۹