یسری آدما هم هستن که زیاد به زبون نمیارن دوستت دارن ولی با رفتارشون بهت میفهمونن.
وقتی ناراحتی تا دیر وقت باهات بیدار میمونه و حرف میزنه که ناراحتیت برطرف شه،
روزایی که تو منفی ترین حالت زندگیتی اونقد بهت انرژی مثبت میده و سعی میکنه لبخند رو لبت بیاد که آخرش یادت میره دپرس بودی.
اونقدی که حواسش به کوچیکترین جزئیات و اتفاقات زندگیته که خودت حواست نیست..
با خوشحالیت خوشحاله با ناراحتیت ناراحته.
توی شلوغترین تایمای زندگیش، شده چندثانیه اما برات وقت میزاره.
میدونی میخوام بگم تورو بلده:)
اینا بهترین آدمایی ان که خدا میتونست سر راهتون قرار بده.
مث تو🌱!
نوشته بود؛دنیا یه جوری شده که دیگه آدم های ساده از خودشون متنفر میشن چون همه رو مثل خودشون میبینن،همش آسیب میبینن؛
کاش دنیای آدم های ساده ، تو یه کهکشان دیگه بود زرنگا با خودشون یه جا دیگه زندگی میکردن و با زرنگی هاشون زندگیشونو میچرخوندن ..
میگن ساده ها نون قلبشونو میخورن !
ولی کدوم نون؟ هرچی خوبیه ، شده متعلق به آدم های زرنگ
چه دنیای مزخرفی
که ساده ها باید تظاهر کنن زرنگن و زرنگ ها تظاهر میکنن ساده هستن ..!
فکر کردن بهش هر دقیقه و ثانیه،
ترجیح دادنش به همه، پشتش درومدن جلوی همه، بد شدن با آدمای مهم زندگیت بخاطرش، غذای مورد علاقش غذای مورد علاقت، آهنگ مورد علاقش آهنگ مورد علاقت،علایقت بشه علایقش، بشی یه روح در دو جسم، عشق اینه").!
روزی میرسه که شما در حال خوردن آخرین وعده غذات هستی؛برای آخرین بار گوشیت و چک میکنی؛
عزیزی رو بغل میکنی و خبر نداری که این آخرین باره؛برای همینه که باید هر چیزی رو با ذوق و شوق انجام بدی!
قدر امروز عمرت رو بدونو هرچی نیاز داری امروز بردار؛چون ما دیگه هیچوقت به امروز برنمیگردیم..
کاش ادمایی که همه جوره کنارتون بودن و پشتتون بودن رو راحت فراموش نکنید، کاش اونایی که وقتی داغون بودین هرکاری کردن تا از اون فاز مزخرف دپ دربیاین رو راحت فراموش نکنید، کاش اونایی که هروقت کاری باهاشون داشتین و بودن رو فراموش نکنید، کاش اونایی که برای خوشحال کردنتون تلاش کردن رو فراموش نکنید، کاش انقدر راحت جایگزین نکنید ادمارو، کاش یکاری نکنید که طرف به غلط کردن بیفته ازاینکه کمکت کرده، کاش انقدر بی معرفت و بیشور نباشین و انقدر راحت همه چی رو به کتفتون نگیرید و فاز اینو نگیرید که طرف وظیفش بوده این کارارو واست بکنه!
نه اتفاقا وظیفه هیچکس نیست که بهت کمک کنه و از برزخ نجاتت بده، اون فقط دلش واست سوخته و خواسته کاری واست انجام بده.
ویرجینیا وولف در نامه خ ودک ش ی خود گفت : احساس میکنم باز به یکی از حملههای دیوانگیام نزدیک میشوم. دیگر نمیتوانم به این وضعیت وحشتناک ادامه دهم. این بار بهبود نخواهم یافت. صداهایی در سرم میشنوم و نمیتوانم روی نوشتههایم تمرکز کنم. تا به حال مبارزه کردهام ولی دیگر نمیتوانم.»
این نویسنده مشهور که دارای مقاله های فمینیستی زیادی است، جیبهایش را پر از سنگ و خود را در رودخانه غرق کرد.
بعضیا خیلی حیفن واسه دور بودن!
واسه مجازی بودن!
کاش میشد از تو صفحه ی مجازی کشیدشون بیرون گفت واقعا تو جای خیلی از آدمای واقعی زندگیم می ارزی:)!
من ممکنه آدمارو تو زندگیم ناراحت کنم و بعدش ازشون معذرت خواهی هم بکنم ولی کسی که دوسش دارم رو هیچوقت ناراحت نمیکنم که بخوام روزی ازش عذر بخوام و این دقیقا فرق رفتار من با تو نسبت به بقیست.
اگر دوستش دارید به زبان بیاورید، پانتومیم که بازی نمیکنید.
از ترسِ باختن با اشاره میخواهید بفهمانید، واقعا دوستش دارید و به زبان نمی آورید.
یکی از راه میرسد که بی هیچ عشقی تکیه کلامش"دوستت دارم" است،
می آید،
میگوید،
میبرد دلش را،
و شما میمانیدُ
"دوستت دارم "هایی که در عطرِ پیراهنش جا مانده است...