کاش میشد از اول شروع کنم و با هیچکدوم از ادم های سمی که باعث ناراحتیام و گوشه گیر شدنم شدن برخورد نکنم
بعضیارو باید یهو از زندگیت حذف کنی مثل کندن چسب زخم از روی پوستت ، درد داره اما یهو میکَنی میندازی دور تموم میشه
تبلیغات شبکه های ایرانی اینطوره که تو ویلا زندگی میکنن ولی دلیل خوشبختیشون سس دلپذیره:/
باد مارا خواهد برد
من همیشه کنارتم>>>دوست دارم
بیا بریم برات پیتزا بخرم>>>دوست دارم
باد مارا خواهد برد
وقتی می گم سرم شلوغه و تایم ندارم ازم شاکی نشو که چرا دیر سین می کنم یا این که چرا خبری ازت نمی گیرم
واسه ولنتاین ببریدش باهم یکم قدم بزنید؛
دوتا هات چاکلت داغ بگیرید گرم بشید، پیشونیشو ببوسید و در آخر یه رز قرمز بدید بهش؛
ممکنه ولنتاین بقیه با شما فرق داشته باشه و کادوتون خاص نباشه، اما عشق همه چیز رو خاص میکنه؛
لطفا عاشقی کنید نه معامله.
-شین
تورو مثل آهنگام دوست دارم؛
من دلم نمیاد اونارو برا کسی بفرستمشون، می خوام فقط مال خودم باشن.
وقتی تنهام، وقتی غمگینم، وقتی خستم، وقتی عصبیم، وقتی خوشحالم، وقتی عاشقم، گوششون می دم.
وقتی حوصلهی هیچ کیو ندارم، فقط باید اونا باشن.
من همیشه بهشون نیاز دارم، همیشه دوسشون دارم.
پس وقتی میگم مثل آهنگام دوستدارم، یعنی همیشه میخوام که باشی، همیشه حوصلتو دارم، همیشه بهت نیاز دارم، همیشه برات وقت دارم، همیشه دوستدارم.
یه دیالوگی بود تو فیلمِ mother میگفت:
«تو هیچوقت عاشقِ خودِ من نبودی،
عاشقِ این بودی که من این همه دوسِت دارم...»
واقعا حالت چطوره؟
ذهن من: شکسته، غمگین، صدمه دیده، تنها، ناراحت، افسرده، عصبانی، نفرت انگیز، در حال شکستن، وحشتناک، توخالی، بی ارزش، ناتوان، مضطرب، گمشده، رقت انگیز، شرمنده، تلخ، ناآرام، متشنج، تحت سلطه، اشک آور، له شده، آزرده خاطر، دردناک، اشتباه، متزلزل، ترسو، محتاط، قربانی، شکنجه شده، دردمند، بی جان، سرد، کسل کننده، عصبی، ترسیده، مشکوک، بی حس، خنثی.
دهن من: خوبم.
واقعا هممون به اون صمیمیت به اون شورو شوقی که قبلا داشتیم نیاز داریم به رفیقای صمیمون که الان وقتی میبینمشون رومونو برمیگردونیم نه انگار که همدیگرو دیدیم.
درد داره، درد داره وقتی بدونی هیچی دیگ مثل قبل نمیشه تو با تمام آدمایی که قبلا تو زندگیت بودن کلی رویا ساختی کلی آیندتونو تو ذهنتون ساختین باهم، حالا الان پیشت نیستن حالا الان بدجور گیری که تکلیف اون همه رویا اون همه برنامه واس آینده تکلیفشون چی میشه وقتی اونا دیگ پیشت نیستن دیگ با کی ادامه بدی؛ این روزا واقعا به خوشی های کوچیک قبلنم نیاز دارم....
یه درونگرا تو دلش باهاتون حرف می زنه، فحش می ده، متنفر می شه، دوستتون داره، گريه می كنه، می خنده، قضاوت می كنه، خودشو برای قضاوت سرزنش می كنه، قهر می كنه، آشتى می كنه٫ جوابتونو می ده و با خودش ساعت ها کلنجار می ره. فقط تو دلش. و شما فقط می بينيد كه اون داره بهتون
لبخند می زنه.