eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
چنلت توی نگاه اول وایب شمع و بوی عود رو داد✨🧡 @nmidonam
خب تقدیمی ها تموم شد و امیدوارم دوسش داشته باشید و ممنون ک فور کردید☁️🦋
*پاک کردن اشگ هایم
در تعجبم که چطور به متلاشی شدن خود نگاه میکنم و هیچ نمی گویم. به راستی که چطور میشود انسان، به نابودی اش چشم بدوزد و به درد عادت کند.
ما دوام آوردیم، درست همان زمان‌هایی که فکر می‌کردیم هیچ ادامه‌ای وجود نخواهد داشت.
تو میدانستی من در هجوم سرمای رفتنت یخ میزنم و رفتی، این خودخواهانه ترین قتل تدریجی ای بود که میتوانستی انجامش دهی..
برایت ده دقیقه راه رفتن روی جدولِ خیابان تجویز می‌کنم، تا بفهمی عاقل بودن چیزِ خوبی‌ست، اما دیوانگی قشنگ‌تر است. -نیما یوشیج
وقتی نیستی، هیچ کس نیست حتی اگر همه باشن. وقتی هستی، همه هستن حتی اگر هیچ کس نباشه. و به نظر من، این بزرگ ترین باگ عاشق شدنه.