ادبار
محوطه جریمه چرا اسمش محوطه جریمه؟
خوشحالم خواهرم بیدار نیست این لحظه تلخ رو ببینه.. من قهرمان خواهرم هستم باید تا ازم نپرسیده بفهمم.
خیلی جالبه شمام درستاشو توی ناشناس نمیگید چون احتمالا فکرمیکنید من دارم شوخی میکنم. اشتباه فکرمیکنید.
ادبار
هفت صبح کی لایف میخوره اخه.
انتخاب جالبی نبود زهرا. معده ام درد گرفت فقط بخاطر چسی تو.