eitaa logo
دانلود
بابا افساید کجاش بود وای😭
بابا ایرانی بختت
بختت ایرانی
رامین گریه نکن
تو زندگی بعدیت ایرانی بدنیا نیا
https://eitaa.com/xADBAR/851 چون اونجا اگه خطا شه جریمه میشن که پنالتیه - اهاااا. حدس میزدما..
ادبار
https://eitaa.com/xADBAR/851 چون اونجا اگه خطا شه جریمه میشن که پنالتیه - اهاااا. حدس میزدما..
ممنون. تو قهرمان منی، چون باعث شدی من قهرمان خواهرم باقی بمونم.
زهرا بخواب یازده دوباره باید بیدار شی.
یازده زود نیست؟
نه نیست بخواب.
من هنوز معتقدم یک خیلی زوده. چون من باید یازده و خورده ای پاشم که دوازده مترو باشم که یک و ربع اونجا باشم. عادلانه بنظر نمیاد.
ادبار
نه نیست بخواب.
حالا درسته اینجا به شوخی با خودم حرف زدم، ولی اون سری که خواهرم ترسید داشتم با خودم حرف نمیزدم داشتم آهنگ زمزمه میکردم.