eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.5هزار عکس
35.3هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
۸- سازگاری دادگاه ویژه ی روحانیّت با قانون اساسی آیا وجود دادگاه ویژه ی روحانیّت با قانون اساسی سازگاری دارد؟ بله، حتماً. این دادگاه کاملاً با قانون اساسی تطبیق میکند. البتّه جای توضیحش در پاسخ به این سؤال نیست؛ امّا اگر اینجور نبود، شما بدانید یقیناً این دادگاه در طول سالهای طولانی - الان شانزده هفده سال است که این دادگاه مشغول کار است - از سوی مراکزی که اهتمام به عمل به قانون اساسی دارند، امکان ادامه ی این همه مدّت را پیدا نمیکرد. ۹- نظر مقام معظّم رهبری درباره ی محاکمه ی یاران انقلاب نظر شما در مورد محاکمه ی یاران واقعی انقلاب چیست؟ - دو نفر را اسم آورده اند که من اسمها را اصلاً نخواهم خواند. این را توجّه داشته باشید، من اسم اشخاص را اینجا؛ چه به نیکی و چه به بدی یاد شده باشند نمی خوانم - آیا روند فعلی شایسته ی نظام اسلامی است؟ ببینید؛ این حرف که چون کسی جزو یاران انقلاب بوده، باید محاکمه نشود، حرف غیرمنطقی است. خب، کسی که جزو یاران انقلاب است، باید کاری کند که از نظر قوانینِ همین انقلاب جرم محسوب نشود تا به دادگاه کشانده نشود؛ و اگر یک وقتی به دادگاه هم رفت، تبرئه بشود؛ وَالّا اگر فرض کردیم یک نفری یار واقعی انقلاب است، امّا جرمی هم مرتکب میشود، نمیشود بگوئیم چون یار واقعی انقلاب است، پس محاکمه نشود؛ این منطق درستی نیست. بنابراین حالا این دو نفری که این آقا اسم آوردند، وضعشان چگونه است - یاران واقعی انقلاب بودند، هستند؛ حالا هم هستند، یا نیستند؛ یا بعضی شان هستند، بعضی شان نیستند - من کاری به آن ندارم؛ لیکن اگر فرض کنیم کسی جزو یاران انقلاب است، این نباید مانع بشود از اینکه دست قضا به سمت او هم دراز بشود در هنگامی که به نظر دستگاه قضائی یک خطایی از او سر میزند. پرسشهای دانشجویان ✍مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
کتاب صوتی "روزگار قائم مقامی" ( نگاهی نو به پیشینه و پیامدهای قائم مقامی آقای حسینعلی منتظری)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕌در محضر امام روح الله (۱۸) 💠 ما از این جا خواهیم رفت، هیچ شکی نیست! 📌امام خمینی (ره): ما از این جا خواهیم رفت، هیچ شکی نیست، من زودتر و شما هم بعدا می آیید، این مسأله ای نیست، بلااشکال است مسأله ،باید فکر این را بُکنیم که حالا که رفتیم، آن جا از ما پرسیدند که شمایی که رئیس جمهور بودید برای مردم چه کردید؟ شمایی که نخست وزیر بودید چه کردید؟ شمایی که وزیر بودید چه کردید؟ شمایی که وکیل بودید چه کردید؟ ملّت را ازشان می پرسند که شما برای اسلام چه کردید؟ عمده این است که ما آن جا آبرو داشته باشیم. اگر این مطلب را درست بکنیم، هم این جا درست می شود و هم آن جا درست می شود. اگر خدای نخواسته بخواهیم یک تخلفی بکنیم، نه این جا خیرش را می بینیم، نه آن جا خیرش را بینیم من از خدای تبارک و تعالی توفیق و سعادت و سلامت همه شما را خواستار هستم و از همه تان تشکر می کنم که در یک همچو موقعی همه با حسن تفاهم، باخوبی و با صفا مشغول خدمت هستید. 📚صحیفه نور، جلد ١٩ ، صفحه ٢۴٠ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. https://eitaa.com/zandahlm1357
Page022.mp3
721.6K
📚ترتیل قرآن کریم صفحه۲۲ 💐قاری قرآن ؛ سعدالغامدی
ص ۲۲.opus
1.95M
‏🌷بسْمِ اللَّهِ الـرَّحْمَنِ الـرَّحِيمِ «ترجَمِـہ تَحْتُ اللّـ؋ظےقرآن کَریم» 🌟مترجم:آقای کریم بخشایش ✅ ✅سوره مبارکه
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
متن حديث يحيي عليه السلام الراوندى رحمه الله عن الصدوق بإسناده عن ابن أرومة عن الحسن بن علىّ عن الحسن بن الجهم عن الرضا عليه السلام، قال: كان عيسي عليه السلام يبكى و يضحك، و كان يحيي عليه السلام يبكى و لايضحك، و كان الّذى يفعل عيسي عليه السلام أفضل. يحيي (ع) راوندي از صدوق به إسناد خود تا ابن ارومه از حسن بن علي، از حسن بن جهم، از امام رضا (ع) نقل كند كه حضرتش فرمود: عيسي (ع) هم مي‌گريست و هم مي‌خنديد ولي يحيي (ع) مي‌گريست و هيچ گاه نمي خنديد، و آنچه عيسي (ع) انجام مي‌داد برتر بود۱. منبع حديث ۱- قصص الأنبياء ۲۷۳. امام رضا علیه السلام https://eitaa.com/zandahlm1357
طرح مطالعاتی شهید مطهری 44.mp3
5.63M
❇️ تدریس کتاب ❇️ ( جلسه 2 کتاب نظام حقوق زن در اسلام) 💠 ادامه بحث عقد موقت 🎤 با توضیحات استاد احسان عبادی از اساتید مهدویت و پژوهشگر علوم حدیث و تاریخ 👌 کتب شهید مطهری، راهی عالی برای قوی شدن
ایات مهدوی 7.mp3
3.2M
💠 سلسله مباحث 7 ❇️جلسه هفتم 🎤 با توضیحات حجت الاسلام و المسلمین ( معاونت مرکزتخصصی مهدویت کشور و معاونت فرهنگ ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور)
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
boghzhaye-nahofte_[www.ketabesabz.com].pdf
1.16M
📘 کتاب بغض های نهفته 🖊نویسنده: احمد کریمی 👈 لطفا نشر دهید. ☘💢💢💢💢💢💢☘💢💢💢💢💢💢☘ 📘 کتاب بغض های نهفته 🖊نویسنده: احمد کریمی ✨23 اسفندماه 1389. در آخرین روزهای سال 1389 شبی در خواب و بیداری طرحی از این یادداشتها خوابم را آشفت، دیگر خوابم نبرد تا برخاستم و اولین بندها از فصل احمد را نوشتم. خوانندگان میتوانند این یادداشت ها را رؤیاهای یک ذهنِ خواب رمیده خیال کنند یا بغضهـای فروخـورده بـر هم انباشته و سرگذشت حنجره هایی که صدایشان به جایی نرسیده و سالها درانتهای کوچه ای بن بست بـرای خودشان نالیده اند. نگارنده اصراری بر القای واقعیت پنداری یادداشت هایش ندارد، شخصیتها و نامهـا هـم شـاید واقعی یا خیالی باشند. اصلاً چه فرقی میکند که این رویدادها و افراد وجود خارجی هم داشته اند یـا نـه، وقتـی نسلهای اخیر این رخدادها را در کتابهای تاریخ می خوانند
39.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 کارتون سینمایی بچه های شهر خرم 🇮🇷 قسمت اول @zandahlm1357 👈
مقهوریت عباد در قضاء و قدرت خداوند وَ لَنْ [۳] یَسْتَطِیعُ مَنْ کَرِهَ قَضَاءَکَ أَنْ یَرُدَّ أَمْرَکَ، وَ لاَ یَمْتَنِعُ مِنْکَ مَنْ کَذَّبَ بِقُدْرَتِکَ. « لن » نفی ابد می‌کند، و استطاعت: به معنی قدرت و طاقت است. یعنی نیست هرگز کسی [که] کراهت داشته باشد از قضا و قدر تو، قادر بر ردّ امر تو. چنان که یکی از قضایای حتمی حقّ که اغلب ناس از باب عدم علم به نتیجه عاقبت او مکره از اویند و توانائی بر ردّ او ندارند قضای موت است، که با کمال کراهت قادر بر دفع او از خود نیستند، چه: « کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ [۴] »، کما ورد: « یا من قهر عباده بالموت و الفناء و لایمتنع » [۵]، الی آخره. یعنی قادر نیست که امتناع نماید از نفوذ امر تو، کسی که تکذیب به قدرت تو کرده، به آن که خود را مؤثّر و فاعل مختار داند من جمیع الوجوه. پس مقهور و مغلوب در تحت ورود واردات حقّ است، خواه صابر و شاکر، و خواه به ظاهر جانی و منکر، لذا قال تعالی: « وَ إِن یَمْسَسْکَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلاَ کَاشِفَ لَهُ إِلاَّ هُوَ وَ إِن یُرِدْکَ بِخَیْرٍ فَلاَ رَآدَّ لِفَضْلِهِ [۶] ». ---------- [۳]: ۵ - صحیفه: لیس. [۴]: ۱ - سوره مبارکه انبیاء، آیه ۳۵. [۵]: ۲ - بسنجید: العددالقویة، ص ۲۷۲، الیوم الثالث والعشرون ؛ بحراالانوار، ج ۸۴، ص ۳۴۱. [۶]: ۳ - سوره مبارکه یونس، آیه ۱۰۷. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
قدر از امام علی علیه السلام در باره ی قدر سؤال شد فرمود: راه تاریکی است وارد نشو. باز سائلی پرسش را اعاده کرد و امام فرمود: دریای بیکرانی است وارد نشو. باز هم سائل سؤالش را مطرح کرد و امام فرمود: سر خداست که توان پرده برداری از آن را ندارید. مهمان نوازی آن اعرابی به شتر قانع و شیر در یکی بادیه بد مرحله گیر ناگهان جمعی از ارباب قبول شب در آن مرحله کردند نزول خواست مردانه به مهمانیشان شتری برد به قربانیشان روز دیگر ره پیشینه سپرد بهر ایشان شتر دیگر برد عذر گفتند که باقیست هنوز چیزی از داده ی دوشین امروز گفت حاشا که ز پس مانده دوش دیگ جود آورم امروز بجوش روز دیگر به کرم داری پشت کرد محکم شتری دیگر کشت بعد از آن بر شتری راکب شد بهر کاری ز میان غایب شد قوم چون خوان نوالش خوردند عزم رحلت ز دیارش کردند دست احسان و کرم بگشادند بدره زر به عیالش دادند دور ناگشته هنوز از دیده مهمانان کرم ورزیده آمد آن طرفه عرابی از راه دید آن بدره در آن منزلگاه گفت این چیست زبان بگشودند صورت حال بر او بنمودند خاست نیزه بکف و بدره بدوش از پی قوم بر آورد خروش کی سفیهان خطا اندیشه وی لئیمان خساست پیشه بود مهمانیم از محض کرم نه چو بیع از پی دینار و درم داده ی خویش ز من بستانید پس رواحل بره خود رانید ورنه تا جان بود اندر تنتان در تن از نیزه کنم روزنتان داده خویش گرفتند و گذشت و آن عرابی ز قفاشان برگشت مولوی تو چه دانی قدر آب دیدگان عاشق نانی تو چون نادیدگان گر تو این انبان ز نان خالی کنی پر ز گوهرهای اجلالی کنی طفل جان از شیر شیطان باز کن بعد از آنش با ملک انباز کن تا تو تاریک و ملول و تیره ای دان که با دیو لعین همشیره ای شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357