تبلیغ بین الملل.mp3
4.94M
🎙بشنوید؛ وضعیت تبلیغ دین در عرصه بینالملل چگونه ارزیابی میشود؟!
🔺 آنچه در بیست ساله اخیر باعث رشد چشمگیر آمار مسلمانان در جهان شده بسط فضای مجازی است اما متاسفانه سردمداران آن شیعیان نیستند!
📻 رادیو پاسخ
💠 حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی چگینی | استاد حوزه و دانشگاه
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 تا وقتی که اقتصاد درست نشده تذکر #حجاب ندهید!
‼️برین جلوی اختلاس رو بگیرین
🎙برشی از سخنرانی حجتالاسلام راجی #حجت_الاسلام_راجی در رابطه با توجیه غیر منطقی ....
@zandahlm1357
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌شبهه
مگر در صدر اسلام، پیامبر اکرم(صلّی الله علیه وآله) با بدحجابی برخورد می کردند که الان برخورد میکنند؟
✅ پاسخ استاد رحیم پور ازغدی را بشنوید
🆔 @zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فصل سوم: حجاب و تحول مقدمه از اسرار زيارت آن است كه زائر، خود را چون قطره اى ببيند كه مى خواهد به
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجاب، يعنى از خود گذشتن
در روان شناسى زن، به اثبات رسيده است كه زنان به طور طبيعى و ذاتى، به خودآرايى و به نمايش گذاشتن زيبايى هاى خود تمايل دارند و از اين كار لذت مى برند. خانم «لمبروزو»، روان شناس معروف ايتاليايى در اين باره مى گويد:
يكى از اميال عميق و آرزوهاى اساسى زن آن است كه به چشم ديگران مطلوب و زيبا باشد و با زيبارويى، زيبايى اندام، موزون بودن حركات، خوش آهنگى صدا، طرز سخن گفتن و شيوه خرام خود، مورد توجه قرار گيرد و احساسات مردان را تحريك و روحشان را مجذوب خود كند. [۱]
او در كلامى ديگر مى گويد: «در زن، علاقه به دلبر بودن و دل باختن، مورد پسند بودن و مايه خرسند شدن، بسيار شديد است». [۲]
همچنين درباره تأثير غريزه خودآرايى و تبرج در زندگى زنان نوشته است: «ميل به جذب ديگران، بزرگ ترين و مهم ترين محرك زندگانى زن به شمار مى رود». [۳]
در قرآن كريم نيز از اين تمايل طبيعى و غريزى زن سخن به ميان آمده است.
در سوره احزاب، خداوند خطاب به زنان مى فرمايد:
وَ لا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجاهِلِيَّةِ الْأُولى (احزاب: ٣٣)
[در برابر نامحرم] ظاهر نشويد و خودنمايى نكنيد؛ مانند خودنمايى [زنان] دوران جاهليت نخستين.
در آيه اى ديگر نيز مى خوانيم: غَيْرَ مُتَبَرِّجاتٍ بِزِينَةٍ ؛ «زنان [در برابر نامحرم] با زينتها و آرايش هايشان خودنمايى نكنند». (نور: ۶٠)
از اينكه خداوند در اين آيات، صفت تبرج را فقط به زنان اختصاص داده و به مردان چنين صفتى را نسبت نداده است، درمى يابيم كه اين ويژگى از ويژگى هاى زنان است و در طبيعت آنها نهاده شده است. ازاين رو پوشش و حجاب به شكل خاص آن، فقط بر زنان واجب شده است. «شهيد مطهرى»، در مقام يك اسلام شناس دقيق در اين باره مى گويد:
اما علت اينكه در اسلام، دستور پوشش، اختصاص به زنان يافته است، اين است كه ميل به خودنمايى و خودآرايى مخصوص زنان است. از نظر تصاحب قلبها و دل ها، مرد شكار است و زن شكارچى، همچنان كه از نظر تصاحب جسم و تن، زن شكار است و مرد شكارچى. ميل زن به خودآرايى، از اين نوع حس شكارچى گرى او ناشى مى شود. در هيچ جاى دنيا سابقه ندارد كه مردان لباس هاى بدن نما و آريش هاى تحريك كننده به كار برند. ازاين رو انحراف تبرّج و برهنگى، از انحراف هاى مخصوص زنان است و دستور پوشش هم براى آنان مقدر گرديده است. [۱]
----------
[۱]: روح زن، جينا لمبروزو، ص١۵.
[۲]: همان، ص۴٢.
[۳]: همان، ص۴۴.
[۱]: مجموعه آثار، ج١٩، ص۴٣۶.
#راهکار تقویت فرهنگ حجاب
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
بهشت برزخى آية اللّه آقا سيّد جمال گلپايگانى (رض) مى فرمودند: روزى نشسته بودم. ناگاه وارد باغى شدم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ارادت به آقا ابوالفضل العباس عليه السلام
حضرت آية اللّه سيّد محمّدحسين حسينى تهرانى در كتاب معادشناسى خود مى نويسد: از شخص موثّقى شنيدم كه مى گفت:
روزى يكى از معمّمين براى عيادت مرحوم علاّمه امينى در منزل موقّت ايشان كه در منطقه پيچ شميران تهران بود رفته بود.
علاّمه امينى (ره) سخت مريض و به پشت خوابيده بودند.
آن شخص ضمن احوالپرسى و صحبت از آقا سؤ ال كرده بود: اگر انسان به حضرت عبّاس عليه السلام علاقه و محبّت نداشته باشد به ايمان او صدمه مى خورد؟ علاّمه متغيّر شده و با آن حال نقاهت نشستند و گفتند:
به حضرت ابوالفضل عليه السلام كه سهل است. اگر به بند كفش من كه نوكرى از نوكران حضرت ابوالفضلم علاقه و محبّت نداشته باشد از اين جهت كه نوكرم واللّه به رو در آتش خواهد افتاد! (۲۹)
تكلّم با ارواح مستكبران
آية اللّه حاج سيّد جمالدّين گلپايگانى (ره) فرمود:
روزى براى زيارت اهل قبور به وادى السّلام در نجف اشرف رفته بودم و چون هوا بسيار گرم بود زير سقفى كه بر سر ديوار روى قبرى زده بودند نشستم.
عمّامه را برداشته و عبا را كنار زدم كه قدرى استراحت نموده و برگردم.
در اينحال ديدم جماعتى از مردگان با لباسهاى پاره و مندرس در وضعى بسيار كثيف به سوى من آمدند و از من طلب شفاعت مى كردند؛ كه وضع ما بد است، تو از خدا بخواه ما را عفو كند. من به ايشان پرخاش كرده و گفتم:
هر چه در دنيا به شما گفتند گوش نكرديد و حالا كه كار از
كار گذشته طلب عفو مى كنيد. برويد اى مستكبران!
ايشان فرمودند: اين مردگان شيوخى بودند از عرب كه در دنيا مستكبرانه زندگى مى نمودند و قبورشان در اطراف همان قبرى بود كه من بر روى آن نشسته بودم. (۳۰)
صفحه #حکایت...
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
مخالفت اصحاب در سقیفه و اگر این حدیث صحیح است شما چه ایرادی بشیعیان دارید زیرا اینها پیروی نمودند ط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا