#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
تفسیر و بدا لهم من اللّٰه از حضرت رسالت پناه صلی الله علیه و آله، تفسیر... وَ بَدٰا لَهُمْ مِنَ الل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به امام علی علیه السلام در رثای پیامبر صلی الله علیه و آله منسوب است که: سیاهی چشم من بودی و اینک چشم من بر تو میگرید. هرکه خواهد بعد تو بمیرد، من از تو محافظت میکنم.
کنت السواد لناظری
فبکی علیک الناظر
من شاء بعدک فلیمت
فعلیک کنت احاذر
مولوی
مرحبا ای عشق خوش سودای ما
ای طبیب جمله علتهای ما
ای دوای نخوت و ناموس ما
ای تو افلاطون و جالینوس ما
گویم
هر آنچه دور کند مر تو را زدوست بداست
بهر چه روی نهی بر وی ار نکوست بداست
فراق یار اگر اندکست اندک نیست
درون دیده اگر نیم تار موست بداست
جامی در سلسلةالذهب آورده است:
خدمت مولوی چه صبح و چه شام
کرده اندر کتابخانه مقام
متعلق دلش بهر ورقی
در خیالش زهر ورق سبقی
نه شبش را فروغی از مصباح
نه دلش را گشادی از مفتاح
نه به جانش طوالع انوار
تافته از مطالع اسرار
کرده کشاف بر دلش مستور
نور کشف شهود و ذوق حضور
از مقاصد ندیده کسب نجات
بی خبر از مواقف عرصات
از هدایت فتاده در خذلان
وز بدایت نهایتش حرمان
بی فروغ وصول تیره و تار
از فروع و اصول کرده شعار
کرده خانه کتابهای سره
از خری همچو خشت کرده خره
سوی هر خشت از او چو رو کرده
در فیضی برخ برآورده
قصر شرع نبی و حکم نبی
جز به آن خشتها نکرده بنی
زان به مجلس زبان چو بگشاید
سخنش جمله قالبی آید
صد مجلد کتاب بگشاده
در عذاب مخلد افتاده
سر پر اندیشههای گوناگون
لب پر افسانه دل پر از افسون
این بود سیرت خواص انام
چون بود حال عام کالانعام
عام را خود زشام تا به سحر
نیست جز خواب و خورد کار دگر
صلح و جنگش برای این باشد
نام و ننگش برای این باشد
سخن از دخل و خرج خواند و بس
شهوت بطن و فرج راند و بس
همتش نگذرد ز فرج و گلو
داند از امر فانکحوا و کلوا
#کشکول_شیخ_بهاء
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔅#چراغ_راه ۱۵ ✍ اتمامِ حجت شهید سیدجواد محمودی با دوستان سپاهی و بسیجی... #کلام_شهید|برادرانِ سپاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔅#چراغ_راه ۱۶
✍ نگاه زیبای شهید مدافعحرم محمودرضا بیضایی از شیعه بودن...
#کلام_شهید|باید به خودمان بقبولانیم که در این زمان شیعه به دنیا آمدهایم، تا مؤثر در تحقق ظهور امام زمان عج باشیم؛ و این همراه با تحملِ مشکلات؛ مصائب؛ سختیها؛ غربتها؛
●واژهیاب:
#امام_زمان #ظهور #جهاد #شهیدبیضایی #شهدای_آذربایجانشرقی
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
🍂
🔻#زندان_الرشید ۲۳۲
خاطرات سردار گرجیزاده
بقلم، دکتر مهدی بهداروند
تا اسم سپاه را آوردم خودش را جمع و جور کرد و با کمی اضطراب گفت: «علی، سؤالی کنم ناراحت نمیشوی؟» .
- نه. بپرس.
- جوابم را صادقانه میدهی؟
- بله. حتما.
- آیا حقیقت دارد که شما پاسدارها هر عراقی ای اسیر می شود را می کشید و بدنش را قطعه قطعه می کنید؟
این سؤال را با احتیاط پرسید
- خودت چه فکری میکنی؟
- من که نمی دانم. از تو سؤال میکنم.
سعی کردم به او آرامش بدهم. با مهربانی گفتم: «جواد، برادر من این حرفها دروغ محض است و واقعیت ندارد. به نظر تو به قیافه من، عباس، اکبر، محمد یا رستم می آید که چنین آدمی باشیم؟» او گفت: «نه. نه. من از رفتارهای ایرانی هایی که در اردوگاهها دیده ام یقین دارم این حرفها دروغ است.»
- مگر در اردوگاه ها هم بوده ای؟
- بله. مدت زیادی در اردوگاه ها کار می کردم.
- اسیران ایرانی را چطور آدم هایی دیدی؟
- جرئت تماس با اسیران را نداشتم. ولی رفتارشان نشان می داد آدم های عاطفی و با محبتی اند. می دانم این تهمت ها و دروغها به شما نمی چسبد. ولی از تو چه پنهان یقین نداشتم ولی الان یقین دارم آدم های خوبی هستید. در ارتش عراق خیلی علیه شما مخصوصا پاسدارها، تبلیغات منفی می شود و از شما می ترسند. خودم همیشه دعا می کردم و به مادرم هم میگفتم دعا کند اولا جبهه نروم. ثانيا اسیر نیروهای ایرانی نشوم!
- چرا؟
- چون فکر می کردم اگر اسیر شوم ایرانی ها گوشت بدنم را تکه تکه می کنند.
- این حرفها را بعثی ها برای خراب کردن ما می زنند.
هر روز حرف زدن های من و جواد بیشتر می شد. ابهامات زیادی داشت که سعی می کرد در خصوص آنها با من صحبت کند.
او در راهرو یک صندلی چوبی جگری رنگ می گذاشت و میگفت: «علی، بیا اینجا بنشین و از جنگ برایم بگو» . از کجای جنگ بگویم.
- از هر کجا که دوست داری. فقط حرف بزن!
سعی کردم با گفتن حقایق او را از گمراهی و ذهنیت های غلط بیرون بیاورم.
چند روز بعد، جواد بی هیچ ترس و خوفی گفت: «علی می خواهم اعترافی بکنم.»
- چه اعترافی؟
به اینکه عامل کشته شدن این همه مسلمان از دو کشور فقط شخص صدام است. او این جنگ مسلمان کشی را راه انداخته است.
- از کجا این حرف را میگویی؟
- خودم می دیدم که فرماندهان ما اهل شراب خوری و زنبارگی و قتل اند. آنها بویی از دین و انسانیت نبرده اند.
- عجب!
- بله. ولی می بینم شما ایرانیها اهل نماز و روزه و دعا هستید. فاصله بین شما و فرماندهان عراقی را فاصله بین زمین و آسمان می دانم. شما قابل مقایسه نیستید. ولی چه کنم. آنقدر در کشور، ملت، ارتش، و کار ما جاسوس وجود دارد که اگر کسی کمترین حرفی بزند او را دستگیر و محاکمه و اعدام می کنند. در عراق هر اعتراضی را با اعدام جواب می دهند.
به او قوت قلب دادم و گفتم: «ظلم پایدار نیست. سعی کن دستت به ظلم آلوده نشود. از سرنوشت بد کسانی که به ما ظلم می کنند عبرت بگیر!»
حدود ده روز بعد، جواد پرسید: «یک سری سوالات رسالهای دارم که جواب شرعی شان را نمی دانم. بلدی جواب بدهی؟»
- بله. بپرس. تا آنجا که بدانم میگویم.
- من هر هفته باید از خانه ام که در کاظمین است بیایم بغداد.
- فاصله بغداد تا کاظمین چقدر است؟ - حدود بیست و پنج کیلومتر.
- خوب، سؤالت چیست؟
- اینکه نماز من در بغداد کامل است یا شکسته؟
- جواد، چون سفر تو ده روز طول نمی کشد و تو قصد عشره نمی کنی، نمازت شکسته است و روزه هم نداری.
خوشحال شد و گفت: «کمک بزرگی به من کردی.»
صبح روز بعد آمد و گفت: «درباره خمس اموالم چه کنم؟»
- یعنی چه، چه کنم؟
- وقتی حقوق می گیرم، چقدر از آن را باید خمس بدهم؟
- از حقوقت چه مقدار می ماند؟
- همه اش خرج می شود. تازه کم هم می آورم.
- خب، دیگر پولی نمی ماند که بخواهی خمس آن را بدهی. اصلا خمس به تو تعلق نمی گیرد.
۔ الحمدلله. خوب شد این را گفتی.
همراه باشید
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
🌴#کلمات_قصار_نهج_البلاغه
🌹#حکمت_شماره_304
و قال عليهالسلام
إِنَّ الْمِسْكِينَ رَسُولُ اللّهِ، فَمَنْ مَنَعَهُ فَقَدْ مَنَعَ اللّه،
وَ مَنْ أَعْطَاهُ فَقَدْ أَعْطَى اللّهَ.
امام عليه السلام فرمود:
مستمند، فرستادۀ خداست، كسى كه از او دريغ دارد از خدا دريغ داشته و كسى كه به او عطا كند به خداوند عطا كرده است.
شرح و تفسير
نيازمند، فرستادۀ خداست!
امام عليه السلام در اين گفتار حكيمانه براى تشويق همگان به كمك كردن به نيازمندان مىفرمايد:«مستمند و مسكين فرستادۀ خداست، كسى كه از كمك كردن به او دريغ داشته باشد از خدا دريغ داشته و آنكس كه به او عطا كند به خداوند عطا كرده است»؛ (إِنَّ الْمِسْكِينَ رَسُولُ اللّهِ، فَمَنْ مَنَعَهُ فَقَدْ مَنَعَ اللّه، وَ مَنْ أَعْطَاهُ فَقَدْ أَعْطَى اللّهَ) .
اين تعبير نهايت لطف خدا را به كسانى نشان مىدهد كه به نيازمندان كمك مىكنند و در ضمن، اين پيام را به ما مىدهد كه مسكين و مستمند را خوار نشمريم و كمترين اهانتى به او روا مداريم و اگر كمكى مىكنيم خالى از هر گونه منت و آزار و اهانت باشد، زيرا او فرستادۀ خداست و كسى كه به رسول و فرستادۀ ديگرى اهانت كند در واقع به خود آن شخص اهانت كرده و كسى كه رسول ديگرى را احترام و اكرام كند فرستندۀ رسول را اكرام و احترام كرده است.
قرآن مجيد نيز تعبيرى متفاوت ولى در همين راستا دارد. دربارۀ كمك به نيازمندان مىفرمايد: «مَنْ ذَا الَّذِي يُقْرِضُ اللّهَ قَرْضاً حَسَناً فَيُضاعِفَهُ لَهُ أَضْعافاً كَثِيرَةً» ؛كيست كه به خدا قرض الحسنه دهد (و از اموالى كه خدا به او بخشيده، انفاق كند،) تا آن را براى او، چندين برابر كند؟». ١در آيۀ ١١ سورۀ «حديد» نيز خداوند پس از آنكه در آيات پيشين، از اهميت انفاق به نيازمندان سخن مىگويد همين تعبير را فرموده است: «مَنْ ذَا الَّذِي يُقْرِضُ اللّهَ قَرْضاً حَسَناً فَيُضاعِفَهُ لَهُ وَ لَهُ أَجْرٌ كَرِيمٌ» ؛كيست كه به خدا وام نيكو دهد (و از اموالى كه به او ارزانى داشته انفاق كند) تا خدا آن را براى او چندين برابر كند؟ و براى او پاداش پرارزشى است!».
در چندين آيۀ ديگر از قرآن مجيد نيز همين معنا با الفاظ ديگرى بيان شده و انفاق در راه خدا را به عنوان وام دادن به پروردگار شمرده است كه اين نهايت لطف او به بندگان است. با اينكه مالك حقيقى تمام عالم هستى خداست و از همگان و همه چيز بىنياز است و هرچه ما داريم از او داريم، با اين حال انفاق در راه خدا را قرض به خداوند تعبير كرده است.
حتى در بعضى از آيات آمده است كه خداوند در برابر اين كار از بندهاش تشكر مىكند، «وَ اللّهُ شَكُورٌ حَلِيمٌ». ١
همانگونه كه در خطبۀ ١٨٣ نيز در كلام امام گذشت كه مىفرمايد:
«وَ اسْتَقْرَضَكُمْ وَ لَهُ خَزَائِنُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ وَ هُوَ الْغَنِيُّ الْحَمِيدُ وَ إِنَّمَا أَرَادُ أَنْ لِيَبْلُوَكُمْ أَيُّكُمْ أَحْسَنُ عَمَلا؛ از شما درخواست قرض كرده در حالى كه گنجهاى آسمانها و زمين به او تعلق دارد و بىنياز و شايستۀ ستايش است. او خواسته است شما را بيازمايد كه كدام يك نيكوكارتريد».
جالب اينكه در روايات اسلامى تعبيرات سهگانهاى آمده است كه هر يك از ديگرى پرمعناتر است. در يكجا مىخوانيم كه از امام سجاد زين العابدين عليه السلام نقل شده است كه هنگامى كه چيزى به فقير مىداد دست سائل را مىبوسيد و مىفرمود:«من دست سائل را نمىبوسم، بلكه دست پروردگارم را مىبوسم، زيرا صدقه قبل از آنكه در دست سائل بيفتد در دست پروردگار قرار مىگيرد؛ فَقَالَ لَسْتُ أُقَبِّلُ يَدَ السَّائِلِ إِنَّمَا أُقَبِّلُ يَدَ رَبِّي إِنَّهَا تَقَعُ فِي يَدِ رَبِّي قَبْلَ أَنْ تَقَعَ فِي يَدِ السَّائِلِ» . ١
در بيان ديگرى آمده است:«امام عليه السلام هنگامى كه صدقهاى به سائل مىداد آن را از او مىگرفت و مىبوسيد و مىبوييد و بار ديگر به او مىداد و همان عبارت را تكرار مىكرد؛
كَانَ أَبِي إِذَا تَصَدَّقَ بِشَيْءٍ وَضَعَهُ فِي يَدِ السَّائِلِ ثُمَّ ارْتَجَعَهُ مِنْهُ فَقَبَّلَهُ وَ شَمَّهُ ثُمَّ رَدَّهُ فِي يَدِ السَّائِلِ وَ ذَلِكَ أَنَّهَا تَقَعُ فِي يَدِ اللَّهِ قَبْلَ أَنْ تَقَعَ فِي يَدِ السَّائِل» . ٢
در تعبير سومى آمده است كه امام هنگامى كه صدقهاى به نيازمندى مىداد دست خود را مىبوسيد و مىفرمود:«صدقه قبل از آنكه به دست سائل برسد در دست خدا قرار مىگيرد؛
«وَكَانَ عليه السلام يُقَبِّلُ يَدَهُ عِنْدَ الصَّدَقَةِ فَسُئِلَ عَنْ ذَلِكَ فَقَالَ إِنَّهَا تَقَعُ فِي يَدِ اللَّهِ قَبْلَ أَنْ تَقَعَ فِي يَدِ السَّائِلِ» . ٣
همۀ اين تعابير مىتواند صحيح باشد؛ يعنى گاهى اينگونه عمل مىكرد و گاهى آنگونه و نتيجۀ همۀ آنها در واقع يكى است.
نكتۀ مهم ديگر اينكه از روايات اسلامى استفاده مىشود (و در قرآن به آن اشاره شده است) كه بيش از آنچه در صدقات و كمك به نيازمندان، عايد نيازمندان مىشود به كمك كنندگان عايد مىشود.
اين سخن را با حديث ديگرى از امام صادق عليه السلام پايان مىدهيم، هرچند سخن در اينجا بسيار است. فرمود:
«إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى يَقُولُ مَا مِنْ شَيْءٍ إِلَّا وَ قَدْ وَكَّلْتُ مَنْ
يَقْبِضُهُ غَيْرِي إِلَّا الصَّدَقَةَ فَإِنِّي أَتَلَقَّفُهَا بِيَدِي تَلَقُّفاً حَتَّى إِنَّ الرَّجُلَ يَتَصَدَّقُ أَوِ الْمَرْأَةَ لَتَتَصَدَّقُ بِالتَّمْرَةِ أَوْ بِشِقِّ تَمْرَةٍ فَأُرَبِّيهَا لَهُ كَمَا يُرَبِّي الرَّجُلُ فَلُوَّهُ وَ فَصِيلَهُ فَيَلْقَانِي يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَ هِيَ مِثْلُ جَبَلِ أُحُدٍ؛ خداى تبارك و تعالى مىفرمايد: هيچ عملى نيست مگر اينكه من كسى (از فرشتگانم) را مأمور كردهام آن را دريافت دارد، جز صدقه و كمك به نيازمندان كه من خودم آن را با دست (قدرت) مىگيرم، تا آنجا كه گاه مردى يا زنى يك دانۀ خرما يا حتى بخشى از آن را صدقه مىدهد، من آن را براى او پرورش مىدهم همانگونه كه انسانها فرزند خود را پرورش مىدهند و هنگامى كه روز قيامت در محضر من حاضر مىشود آن صدقه بهاندازۀ كوه احد شده است».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
🎥فضائل بینظیر أمیرالمؤمنین علی بن أبیطالب -علیه السلام- در منابع اهل سنّت.
این ۱۵۸ ثانیه ذکر فضائل امیر المومنین از منابع اهل سنت رو باید ده ها بار گوش کرد و لذت برد و افتخار کرد به شیعه ی علی (ع) بودن و این فیلم رو بفرستید برای نادان هایی هایی مثل مولوی عبدالحمید و.... تا یه کم معرفتشون نسبت به وجود آقامون امام علی ( ع) بیشتر بشه.
#اللّهم_صلّ_علی_محمّدوآل_محمّدوعجّل_فرجهم
💎فضایل مولایمان را به همه بگوییم
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
🚩 نکته مهم
🌞هروقت دیدید که ساکولنت تون قد کشیده و فاصله ی برگ ها از هم زیاد شده
🍃🍃🍃
یعنی نورش کافی نیست و انتظار نداشته باشین که با قرار دادن در جای پرنور قدش کوتاه و پر پشت بشه، باید کوتاهش کنید تا از نو جوونه بزنه و فرم خوبی پیدا کنه🌺
https://eitaa.com/zandahlm1357
اگه وقت آزاد داشتید(مخصوصا جمعه ها)❗
بجای اینکه همه ی گیاهارو ببندین به آب و آب پاشی❌
برگ گیاهاتونو تمیز کنید👌🍃
قول میدم بعد از دو ماه خودتون از سلامت و رشد گیاهتون متعجب بشید✋
https://eitaa.com/zandahlm1357
پژمردگی قلمه
🌱برای اینکه قلمه بعد از انتقال از آب به خاک پژمرده نشه
⬅️از خاک برگ و کمی پرلیت و گلدون کوچیک استفاده کنید و قلمه ها رو بعد از کاشت سیراب کنید و دیگه آب ندید تا خاک خشک خشک بشه بعد سیراب کنید
🤓به مدت یکی دو هفته گلدون قلمه رو کاور کنید
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
۵. تضرّع و زاری و یاد خدا وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا إِلی أُمَمٍ مِنْ قَبْلِکَ فَأَخَذْناهُمْ بِالْبَأْسا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اهمیت دعا
وَ إِذا سَأَلَکَ عِبادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذا دَعانِ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَ لْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ [۱]
و هرگاه بندگانم از تو درباره من پرسند (بگو: ) همانا من نزدیکم؛ دعای نیایشگر را آنگاه که مرا میخواند پاسخ میگویم. پس باید دعوت مرا بپذیرند و به من ایمان آورند، باشد که به رشد رسند.
نکته ها:
دعا کننده، آنچنان مورد محبّت پروردگار قرار دارد که در این آیه، هفت مرتبه خداوند تعبیر خودم را برای لطف به او بکار برده است. این ارتباط محبّت آمیز در صورتی است که انسان بخواهد با خداوند مناجات کند.
سؤال: چرا گاهی دعای ما مستجاب نمی شود؟
----------
[۱]: (بقره، ۱۸۶)
پاسخ: عدم استجابت دعای ما به خاطر شرک یا جهل ماست. در تفسیر المیزان میخوانیم که خداوند در این آیه میفرماید: «أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذا دَعانِ» خودم اجابت میکنم دعا کننده ای را که فقط مرا بخواند و با اخلاص تمام، از من طلب خیر کند. پس اگر دعا مستجاب نشد، یا به جهت آن است که ما از خداوند خیر نخواسته ایم، و در واقع برای ما شرّ بوده و یا اگر واقعاً خیر بوده، خالصانه و صادقانه از خداوند درخواست نکرده ایم و همراه با استمداد از غیر بوده است. و یا اینکه استجابت درخواست ما، به مصلحت ما نباشد که به فرموده روایات، در این صورت به جای آن بلایی از ما دور میشود ویا برای آینده ما یا نسل ما ذخیره میشود ویا در آخرت جبران میگردد.
در حدیث میخوانیم: کسی که غذای حرام بخورد، یا امر به معروف ونهی از منکر نکند ویا از سر غفلت وبی اعتنایی دعا کند، دعایش مستجاب نمی گردد.
معنای دعا، ترک کسب وکار نیست، بلکه توکل به خداوند همراه با تلاش است. لذا در حدیث میخوانیم: دعای بیکار مستجاب نمی شود.
دعا و گفتگو با خداوند، ظرفیّت انسان را برای دریافت الطاف الهی بیشتر میکند. همانگونه که توسل و زیارت اولیای خدا، شرایط انسان را عوض میکند. چنانکه اگر کودکی همراه پدر به مهمانی رود، دریافت محبّتش بیش از آن خواهد بود که تنها برود. بنابراین دعا، زیارت و توسل، سبب تغییر شرایط است، نه برهم زدن سنّتهای قطعی الهی.
پیام ها:
۱- دعا در هرجا ودر هر وقت که باشد، مفید است. چون خداوند میفرماید: من نزدیک هستم. «فَإِنِّی قَرِیبٌ» آنچه از اوقات مخصوصه، یا اماکن مقدّسه برای دعا مطرح شده برای فضیلت است.
۲- خداوند به ما نزدیک است، ولی ما چطور؟ اگر گاهی قهر او دامن ما را میگیرد، به خاطر دوری ما از خداست که در اثر گناهان میباشد. «فَإِنِّی قَرِیبٌ»
۳- استجابت خداوند دائمی است، نه موسمی. «اجیب» نشانه ی دوام است.
۴- با آنکه خدا همه چیز را میداند، امّا دعا کردن وظیفه است. «فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی»
۵- دعا آنگاه به اجابت میرسد که همراه با ایمان باشد. «وَ لْیُؤْمِنُوا بِی»
۶- دعا، وسیله ی رشد و هدایت است. «لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ»
#سبک_زندگی_سوره_نور
✍محسن قرائتی
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📍#پرسمان_تربیتی(۵۸) 🔊 پاسخ استاد به سوالی با محوریت "بالا رفتن صبر والدین" #آگاهی_والدین #تربیت_ن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تخرجذحلمد.mp3
1.53M
📍#پرسمان_تربیتی(۵۹)
🔊 پاسخ استاد
به سوالی با محوریت
"نحوه درس خواندن فرزند
در فضای عمومی خانه"
#آگاهی_والدین
#تربیت_نسل_آینده
#کسب_مهارتهای_تربیتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با تکنیک های مختلف میتونی هیجانات رو کنترل کنی
💚دوستدار خودت باش💚
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎙صوت:#سبک_زندگی_قرآنی_جلسه5 ️🌸🌿موضوع: نگاه قرآن به زوجیت در خانواده 👤مدرس: #حجه_الاسلام_داوودی_نژاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
داوودی نژادج 6 ،1 دیماه1401.mp3
5.65M
🎙صوت:#سبک_زندگی_قرآنی_جلسه6
️🌸🌿موضوع: رازداری همسران
👤مدرس: #حجه_الاسلام_داوودی_نژاد
🌿🌸🍃❀🌸❀🍃🌸🌿
✨✨✨✨✨✨