eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.6هزار عکس
35.4هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️متن شبهه و سوال👇👇👇👇👇 کسی که امام زمان رو خیلی دوست داره اما مرتکب گناه میشود بنظر شما این دوست داشتن فایده ای دارد که کسی رو که ادعا میکنیم دوست داریم اینطور اذیت میکنیم؟ آیا به این نوع هم میگویند دوست داشتن؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅متن پاسخ به شبهه👇👇👇👇👇 🔹دوست داشتن امام زمان (عج) مراتب دارد. یقینا آن کسی که امام زمان را دوست دارد و گناه می کند از مراتب پایین تر و در نتیجه ثواب کمتری برخوردار است. ولی خُب، از کسی که دوست حضرت نیست، وضعش بهتر است. 👌🏻ان شاءالله همین دوستی با حضرت و ارتباط با حضرت منتهی می شود به اینکه آن بنده ی خدا کم کم گناه خودش را ترک بکند، ولی باید حواسش باشد یک دوست واقعی، دوستی است که دوست خودش را اذیت نکند و سعی بکند امام زمانش را هم اذیت نکند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 👤پاسخ دهنده: (👆جزو اساتید مهدویت ، پژوهشگر تاریخ و محقق)
هرگز ننوشت آنچه برازنده توست تاریخ که تا همیشه شرمنده توست ایثار، وفا، عشق، عمل، آئینه، صبر این‌ها همه محتوای پرونده توست سلام بر تو ای که زیباترین فرصت پرواز را در بال‌های شکسته‌ات می‌توان یافت.💐 ✨❣️ (ع)✨❣️ ✨❣️
7891788_178.mp3
8.71M
🌸 السلام 💐سلام یار و یاور حسین 🎙کربلایی محمد حسین پویانفر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(عقیق)حاج قاسم سلیمانی چون رهند از دست خود دستی زنند، چون جهند از نقص خود رقصی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
hafez 15.mp3
5.19M
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را
عشق عشق آنست که دلها مجذوب مغناطیس حس شود، مقدار این جذبه به حدی است که کسی را توان اطلاع از آن نیست هر عبارتی در وصف آن بر خفاء آن می‌افزاید، مانند زیبائی، امری است درک شدنی و توصیف ناشدنی و مانند وزن است در شعر. چه نیک گفته است یکی از حکماء که هرکس عشق را توصیف کند آن را شناخته است. غذای حلال سری سقطی گوید: زمانی که از «رمله» عازم «بیت المقدس» بودم به سرزمینی سبز و خرم رسیدم، کنار آبی نشستم و از سبزیهای کنار آب خوردم و مقداری از آب نوشیدم و با خود گفتم اگر بگویم در عمرم خوراک و آب حلال خورده‌ام همین است که امروز خوردم و نوشیدم. آوازی به گوشم رسید که گفت: ای سری! زاد و توشه ات که به اینجا آورده ای از کجاست؟ شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
سؤال👇 سلام ببخشید یه سوال داشتم مثلا چطوری باید با هوای نفسانی مبارزه کنیم ؟ مثلا گاهی یه فیلم های زشتی در کانال های بعضی پیام رسان ها هست که ناگهان آدم رو به طرف خودش می کشه پاسخ👇 سلام علیکم همین که به دنبال تهذیب نفس هستید، بسیار عالی است و خدا را شاکر باشید. زمانی که انسان ارزش نفس خود را بشناسد با آنچه سبب آسیب زدن به این ارزش باشد، مبارزه می کند. امام علی علیه السلام می فرمایند: بهای شما بهشت است، خود را به کمتر از بهشت نفروشید. مبارزه با نفس درباره گناهان اینست که انسان وسائل گناه را از خود دور کند. در مثالی که شما زده اید، بهترین کار خارج شدن از این کانال ها می باشد و ضمنا با خداوند و امام زمان علیه السلام عهد کنید دیگر به دنبال آن نروید. مطمئن باشید معامله با خدا و امام زمان علیه السلام معامله خوب و پرسودی خواهد بود.
سؤال👇 سلام خسته نباشید 1. حکم قطره قطره آمدن بول چیست وحتما باید مطمئن بشیم بول 2. واینکه تومسح پا باید چقدر رطوبت باقی باشه تا وضودرست باشه مرجع مقام معظم رهبری پاسخ👇 سلام علیکم 1. کسی که چنین بیماری دارد اگر در اوقات نماز وقتی هست که این اتفاق برای وی نیافتد، لازم است نماز را در همان زمان بخواند و اگر دائما این مشکل را دارد لازم است برای هر نماز یک وضو بگیرد. 2. به مقداری که اگر کسی دید بگوید خیس شدن پا بخاطر مسحی است که الان کشیده است.
سؤال👇 سلام اگه چندجای ملافه تشک به اندازه عدس خونی باشه وداخل ماشین لباسشویی بندازیم ایالباسهای دیگه هم نجس میشه ممنونم آیت الله سيستاني پاسخ👇 سلام علیکم ماشین لباسشویی پاک کننده نجاست است مگر اینکه عین نجاست پس از شستشو باقی باشد.
سؤال👇 سلام خسته نباشید ببخشید من خانمی چادری هستم و بشدت مذهبی دوست ندارم بی چادر باشم ولی شوهرم همش اصرار داره چادر نزنم ولی مانتو بلند و حجابم را حفظ کنم شوهرم خودش بددل هست ولی میگه دوست ندارم چادر سرت کنی همش سر اینکه چادر سرم میکنم با هم دعوامون میشه میخوام بدونم به حرفش گوش نکنم گناهه چون بهم میگه تو از من اطاعت نمیکنی نمازات قبول نیستن چون ازت راضی نیستم پاسخ👇 سلام علیکم در امور واجب و مباحث اعتقادی رضایت و عدم رضایت همسر واجب نمی باشد و شما طبق آئین اسلام به انجام واجبات خود اقدام کنید و اعمال شما ان شاء الله مورد قبول خداوند قرار می گیرد.
سؤال👇 سلام ببخشید ميشه چند غسلو باهم انجام داد؟ پاسخ👇 سلام علیکم بله همه غسل ها را نیت کرده و یک غسل انجام می شود.
به کوروش به آرش به جمشید قسم به نـقـش و نـگار تخت جمشید قسـم ایــــران همی قلب و خون مـن اســــت گـــرفــتـــه زجــان در وجـــود مــن اســت بـــخــوانـیــم ایــن جـــمـلـه در گــوش بــــاد چـــو ایــــــران مـــبــــاشــد تــن مـــن مــبــاد صفحه شاعران ایران زمین .......: @zandahlm1357
بهاءالدین محمد بن جلال‌الدین محمد بن بهاءالدین محمد معروف به سلطان وَلَد و متخلص به ولد (۲۵ ربیع‌الثانی ۶۲۳ ق. حدود ۶۰۵ ش. لارنده - ۷۱۲ ق. ۶۹۱ ش. قونیه) فرزند بزرگ جلال‌الدین مولوی - شاعر و عارف نامدار ایرانی پارسی گوی - و جانشین و خلیفهٔ او در طریقه مولویه است. از آثار او مثنوی «ولدی» یا «ولدنامه» از روی نسخهٔ آماده شده به کوشش خانمها نجما جبرئیل موسوی و نیلوفر غلامی قابل دریافت از وبگاه تصوف ایرانی به گنجور اضافه شده است. ولدنامه
.......: خلق را چو ساخت در ظلمت نورشان ریخت بر سر از رحمت نور خود را نثار بر سرشان کرد تا شد لقاش در خورشان کرد ترکیب جسم را ز چهار ایزد از خاک و باد و آب و ز نار دل و جان را ز بحر معنی کرد بعد از آن اندرون جسم آورد اندر ایشان نهاد گوهرها از صفات قدیم و علم و سنا قهر و لطف و جفا و حلم و وفا بیحد و بیشمار از آن دریا تا تو در خود صفات او ببینی وز صفتهاش ذات او بینی همچو عطار کو ز هر انبار آورد در دکان و در بازار از حنا و ز عود و از شکر از گلاب و ز مشگ و از عنبر اندکی آورد نه بسیار او همه را ناورد بیکبار او باشد انبارها ورا بسیار پر و در هر یکی دو صد خروار نهد از هر یکی بطبلۀ خود قدر هر طبله ‌ ای بکلبه برد گر چه در طبله ها بود اندک عاقلی زین بداند آن بیشک هست دکان حق تن انسان اندرونش صفات الرحمن پس تو در خود ببین صفات خدا گرچه اندک بود بدان ز صفا تا چسان است آن صفات منیر سیر کن زین قلیل سوی کثیر نی ز یک کوزه آب ای عطشان میشوی واقف از فرات روان هم ز یک دو مویز ای برنا میشوی بر ت ما م آن دانا همچنین گندم و حبوب دگر اندکش میکند ز جمله خبر در نبی آنچه گفت اوتیتم هست اندک چو قطره از قلزم علم من بیحد است اندک از آن بشما دادم از برای نشان تا از آن اندکی بدانیدم از سر اطلاع خوانیدم هست اسمای من سمیع و بصیر عالم و عادل و غفور و خبیر بنگر در خود این همه اوصاف تا شناسی مرا و گردی صاف خود صفاتم اگرچه بیحد است آن صفات قلیل از آن عد است زین توانی شدن بر آن عالم پس تو از خود مرا بدان گرچه زان بحرهای بی پایان گه صفات منند در دو جهان اندکی داده ‌ ام از آن بتو من صبر کن اندر آن بعلم و ب ف ن تا ببینی چگونه متصل است با صفاتت صفات من ز الست هیچوقتی نبوده است جدا از صفاتت صفات من بخود آ آنچنان کافتاب در خانه میزند روشنیش در خانه گرچه در خانه تابشش اندک اوفتد قدر روزن هر یک نبود تاب از آفتاب جدا نیست پوشیده هست این پیدا همچنان دان صفات حق را تو متصل کژ مخوان ورق را تو زین سبب گفت حق که آدم را آفریدیم ما بصورت ما همچو آن طبله ها که در دکان سر انبارها کنند بیان نی دکان گشت صورت انبار گرچه انبار بیحد است و کنار زین صفات قلیل روسوی اصل مکن اندر میان هر دو فصل لیک اینجا دقیقه ایست بدان سر بنه تا شود بر تو عیان جز صفات خدا صفات دگر متصل نیست همچو نور بخور جزوش از کل خود جداست بدان گرچه جزوش چو کل بود یکسان مشت گندم نه دور از انبار است اندکش گرچه عین بسیار است گشت از کل جدا بصورت آن گرچه عین وی است ای ره دان هست بسیار این مثال و نظیر فکر کن تا شوی تمام خبیر دل بحق ده اگر دلی داری چون از او میرسد ترا یاری عمر و هستی و صحتت همه زوست آب حوض درون توزان جوست چون زجوی وئی بجوی او را سوی بیسوی رو بهل سورا مرغ آبی بسوی آب رود مرغ خاکی سوی تراب رود دل بیدار از زمین و سما گذرد خوش رود سوی بالا جان بیجا کجا گزیند جا لانۀ پشه کی سزد بهما آسمان و زمین بود زندان جان آراد کی گزیند آن روح را آسمان جناب حق است مستیش دائم از شراب حق است قطرۀ نور آنچنان دریا چون از آنجاست هم رود آنجا آب دریا بهر کجا که بود بیگمان سوی اصل خویش رود چون ولی را خلاصه آن نور است کی از آن نور جان او دور است آسمانش یقین بود آن نور می نگردد ز غیر آن مسرور پس بر این آسمان مدان او را جنس آن نیست چون رود آنجا آ سمان صورتست و جان معنی سوی معنی رود روان معنی جز که بر نور نور ن ن شیند دیو هرگز بحور ننشید موج دریا رود سوی دریا گ رد گردد ز باد در صحرا آب را باد سوی آب برد خاک را جانب تراب برد فرعها سوی اصل خویش روند زانکه اجزا ب کل خود گروند جزو جنت رود بسوی نعیم جز ودوزخ رود بسوی جحیم https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صفحه امر به معروف و نهی از منکر .......: @zandahlm1357