eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.5هزار عکس
36.2هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
🎤💭🎤💭🎤💭🎤 ✅پاسخ به شبهات وهابیت علیه مهدویت ⬅️قسمت 8⃣2⃣ از 2⃣3⃣ 💭شبهه ی شماره8⃣2⃣ ❌در این شبهه مطرح می کنند، شیعیان مهدی را در 🕌سرداب زیارت می‌کنند. کتاب ″بحار، ج53، ص95″ اما مهدی اهل سنت هنوز به دنیا نیامده و سردابی ندارد!😁 ✅جواب شبهه👇👇 ⚠️اینکه شیعیان👥 مهدی را در سرداب زیارت می کنند نه اینکه می روند سرداب امام زمان را ببینند! چون سرداب مقدس 👈محل تولد امام زمان (عج) و محل عبادت امام هادی✨ علیه السلام و امام عسکری✨ علیه السلام و امام زمان بود از این لحاظ مقدس است، آنجا زیارت نامه ای دارد، نه اینکه شیعه ها بیایند آنجا امام زمان را زیارت کنند.👉 منظور آن زیارت نامه خواندن است. 😊اما اینکه مهدی اهل سنت هنوز به دنیا نیامده، چه کسی گفته⁉️ بالای بیست نفر از علمای شما اعتراف به تولد امام زمان کرده‌اند آقای گنجی شافعی در کتاب ″البیان فی اخبار مهدی صاحب الزمان (عج)″📒 آنجا نقل می کند که امام زمان به دنیا آمده و همچنین اسناد دیگری که به راحتی در سایت ولیعصر قابل مشاهده است. ذهبی هم نقل می کند امام زمان به دنیا آمده. ⭕️واقعا نمی دانیم شما وهابی ها این تناقضات را چه طور می خواهید جواب بدهید⁉️ 🎤استاد احسان عبادی
ادب ماه رجب 1.mp3
4.06M
🔰 سلسله جلسات 1 💠 رعایت بیشتر 1 ✅ تدریس کتاب ادب حضور 👈 توصیه مهم آیت الله قاضی به شاگردانشان در ورود ماه رجب 🎤 استاد احسان عبادی از اساتید مهدویت 👌ماه رجب امسال با ادب بیشتری در محضر خدا حضور پیدا کنیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷 قسمت اول : همان اولِ صبح، فرمانده من را گذاشته بود لب کانال و گفته بود که وقتی آذرخش آمد، یک‌راست ببرمش پیشِ او و درباره‌ی این موضوع هم با احدی حرف نزنم.🤫 توی کانال، کنارِ اولین سنگرِ اضطراری منتظر بودم. کانال، به اندازه‌ی قد من گود بود و عرضش طوری بود که دو نفر زورکی می‌توانستند از کنارِ هم رد شوند.😏 هوای گندی بود. باران ریز ریز می‌بارید. 🌧 زمین مثل سریش چسبناک شده بود و نمی‌شد قدم از قدم برداشت. 🙁 توی آن هوا که شرجی بود و دم کرده، کلاه آهنی بیشتر از همیشه رو سرم سنگینی می‌کرد.😞 وقتی دیدم از آذرخش خبری نیست، رفتم تو سنگرِ اضطراریِ کناره‌ی کانال، یک گوشه قمبرک زدم و نشستم.😟 چند بار صدای شالاپ‌وشلوپ آمد که معلوم بود طرف با زور دارد قدم برمی‌دارد.😫 هر بار به امید آمدنِ آذرخش که اصلاً نمی‌شناختمش و تا آن روز ندیده بودمش، سرک کشیدم. 🤔 دو بار نگهبان‌های سنگرهایِ لب رود بودند که داشتند می‌رفتند سرِ پست‌هاشان. یک بار هم یدی، مأمورِ تدارکات جبهه‌ی ما بود که با آن هیکلِ چاقالو، نفس‌نفس‌زنان و در حالی که مرتب به این‌ور و آن‌ورِ کانال می‌خورد، آمد. یک گونیِ پُر روی دوشش بود😄 رسید، آمد تو. تکیه داد به دیواره‌ی سنگر و نشست. خیسِ آب بود و باران از دو ورِ صورت گوشتالودش شُره کرده بود تا توی یقه‌ی پیراهنش: چه‌طوری پسر؟ چرا مثل راهزن‌ها، این‌جا قایم شده‌ای؟!⁉️ سنش از بقیه بیشتر بود. توی جبهه‌ی ما، تنها کسی که حق داشت کلاه آهنی سر نگذارد، جنابِ ایشان بود.😉 و نوجوان https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: آزمایش الهی قوله علیه السلام: وَ یَبْلُو أَخْبَارَهُمْ. أی یختبرهم و اختبار اللّه للعبد امتحانهم، و هو عالم بأحوالهم فلایحتاج أن یختبرهم لیعرف حالهم، و هذا حسب الظاهر یستلزم أن یکون أوّلاً جاهلاً غیر عالم بهم، و بعد الامتحان یحصل له المعرفة، و هو فی حقّ مبَیّن قال: « أَلا یَعْلَمُ مَنْ خَلَقَ وَ هُوَ اللَّطِیفُ الْخَبِیرُ [۱] »، أی العالم بما کان و ما یکون، الذی « لا یَعْزُبُ عَنْهُ مِثْقَالُ ذَرَّةٍ [۲] » محال [۳] . و لذا به واسطه دفع این توهّم ممکن است تأویل کلام امام علیه السلام که اقتباس از آیه شریفه شده، بر این که بلا را در اینجا به معنی انعام و احسان گرفت، چنان که ابتلاء به معنی بلیه و مصیبت است، کما ورد « الحمد للّه علی ما أبلانا » [۴] . و ابتلا، أی الحمد علی إنعامه و ابتلائه و اختباره. و اخبار به معنی «خبر» و دانشمند [۵] گرفته شود. یعنی خداوند احسان نعمت عظیمه و اعطای معرفت را به دانشمندان و علما تأسّی نموده اختباراً، تا ملاحظه نماید که چگونه اند آنها در اداء وظایف طاعات او در منازل فروض و مواقع احکام، یعنی مراعات موارد و مواقع امر فرضیه او را، - کما هو حقّه - در حقّ خود و اجراء در حق دیگران از عوامّ دارند، یا آن که احکام واحیه الهیه را که ابلاغ او بر عوام از مسلمین بعد از قاطبه اولیاء به عهده آنها است که نوّاب عامه و قدوة الانام آنها، آیا بر حسب هواهای نفسانی خود جاری بر خلق می‌نمایند نه خالصاً لوجه اللّه، أم لا ؛ کما قال تعالی فی حقّ داود علیه السلام: « یَا دَاوُدُ إِنَّا جَعَلْنَاکَ خَلِیفَةً فِی الاْءَرْضِ فَاحْکُم بَیْنَ النَّاسِ بِالْحَقِّ وَ لاَ تَتَّبِعِ الْهَوَی فَیُضِلَّکَ عَن سَبِیلِ اللَّهِ [۶] »، به واسطه این که مواقع و موارد در عنوان دعا که می‌فرماید: و ینظر کیف هم فی طاعته و منازل فروضه و مواقع أحکامه أی مواضع الذی وقع و ورد فیه أحکام اللّه من الأوامر و النواهی المفروضة، لذا قال تعالی خطاباً لعلماء السوء، الذین لایعملون بعلمهم: « وَ مَن لَّمْ یَحْکُم بِمَآ أَنزَلَ اللَّهُ فَأُولئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ [۱] »، و فی موضع آخر: « أُولئِکَ هُمُ الْکَافِرُونَ [۲] ». ---------- [۱]: ۶ - سوره مبارکه ملک، آیه ۱۴. [۲]: ۷ - سوره مبارکه سبأ، آیه ۳. [۳]: ۸ - کذا در اصل. [۴]: ۹ - الکافی، ج ۱، ص ۴۸۸ ؛ الفقیه، ج ۲، ص ۱۶۷ ؛ وسائل الشیعة، ج ۷، ص ۴۵۳. [۵]: ۱۰ - کذا در اصل. [۶]: ۱ - سوره مبارکه ص، آیه ۲۶. [۱]: ۲ - سوره مبارکه مائده، آیه ۴۵. [۲]: ۳ - همان، آیه ۴۴. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357