eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.3هزار عکس
35.9هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 سلسله 29 شماره 9⃣2⃣ 🔷 برای ظهورش قدمی برداریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
نمایش صوتی "فراتر از فریاد " بر اساس داستان زندگی شهید در 7 قسمت تهیه شده در رادیو نمایش نویسنده
فراتر از فریاد 1.mp3
15.24M
نمایش فراتر از فریاد داستان زندگی قسمت اول
32.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آقا مجید 📻 روایتی کوتاه از شهید مجید صنعتی به روایت حاج حسین یکتا | اسفند ۱۳۹۶
۵۲ - و کان من دعائه علیه السلام فی الإلحاح علی اللّه تعالی اشاره قوله علیه السلام: یَا اللَّهُ الَّذِی لاَ یَخْفَی عَلَیْهِ شَیْءٌ فِی الاْءَرْضِ وَ لاَ فِی السَّمَاءِ. اسماء جمالی و جلالی أوّلاً بدان که: از برای حق تعالی اسماء جلالیه متقابله است که هر یک از آنها به اعتباری بر او اطلاق می‌شود، کما قال: « هُوَ اللّهُ الْخالِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ لَهُ الاْءَسْمَآءُ الْحُسْنَی [۱] »، بعضی از آنها اسماء جمالیه ثبوتیه است، و بعضی اسماء جلالیه سلبیه [۲]، و پاره[ای] لطیفه و قهریه اند. اسم الهی و معنی آن و اسم آن ذات است مأخوذ به صفتی از صفات، و اسم در حقّ تعالی عین مسمّی، و صفات عین ذات است ؛ یعنی همان ذات به ملاحظه منکشف بودن اشیا نزد او علم است و عالم، و از جهت ظهور و بروز نور است، و از حیث توانائی او بر ایجاد قدیر و قادر است، و از باب آن که هستی عین او است موجود و حیّ، و به واسطه قوام و ثبوت و عدم تغییر قائم و قیّوم است الی غیر ذلک. و آن که در حدیث وارد است: « ان للّه تسعة و تسعین إسماً من احصاها دخل الجنة » [۱]، مقصود از احصاء تعداد لفظی و حفظ آنها نیست [۲] که موجب دخول جنّت شود، بلکه آن احصائی که باعث دخول جنّت است این است که انسان که خلیفة اللّه است متخلّق به آنها شده، و دانش حکایت از آنها نماید. ---------- [۱]: ۱ - سوره مبارکه حشر، آیه ۲۴. [۲]: ۲ - مؤلف درین تعبیر پنداشته است که هر اسم جلالی سلبی است، حال آن که در تفصیل دقیق، اسماء جلالی الزاماً سلبی نیستند، و بر همین بیان قید ثبوتی در اسماء جمالی. [۱]: ۳ - التوحید، ص ۱۹۵. [۲]: ۴ - اصل: است. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
اسامی ماه‌های سال عرب برای اسامی ماه‌های سال اسم‌های دیگری نیز آورده است مانند: محرم (مؤتمر)، صفر (ناجر) ربیع الاول (خوان)، ربیع الثانی (وبصان)، جمادی الاول (الحنین)، جمادی الآخر (رنی)، رجب (اصم)، شعبان (عاذل)، رمضان (ناتق)، شوال (وعل) یا (اغل)، ذی القعده (هواعا) یا (ورنه) ذی الحجه (برکا). اسماعیل بن عباد این نامها را به شعر در آورده است اردت شهور العرب فی جاهلیة فخذها علی سرد المحرم تشترک فمؤتمر یاتی و من بعدها ناجر و خوان مع وبصان تجمع فی شرک حنین و رنی والاصم و عاذل و ناتق مع وعل و هواع و ورنة مع برک شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357