17.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💣✴️ نماهنـــــگـــ ویـــــــــــژه
❌لشکر حاج قاسم و داعشی ها⚔❌
🔴 بمناسبت دومین سالروز موفقیت «آهنگ اسطوره» نماهنگِ نسخه۲» منتشر شد...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ نماهنگ جدید "اســطـــــــوره" (نسخه۲)
(گرامیداشت شهادت سردار شهید، سپهبد حاج قاسم سلیمانی')
✳️ خواننده: #حسین_کریمی_پناه
شعر و ملودی: سید صادق آتشی
تنظیم: هادی کولیوند
نماهنگ: حامد سالاری
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
📥دانلود آهنگ و نماهنگ
🔵 لینک باکیفیت در آپارات:
https://aparat.com/v/xrsb0
#جان_فدا #حاج_قاسم
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: اشکال اگر چه بعضی از علمای ظاهریه چون شاعر به معنی کلام الهی که فرموده: « وَالَّذِینَ کَفَ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
پاسخ
و دفع ایراد آن که لفظ طاغوت در آیه در محلّ مفعول است، یعنی کفّار متابعت و دوستی آنها طاغوت نفس امّاره و شیطان را، ایشان را خارج مینماید از نور هدایت به ظلمت غوایت و جهالت، چنان که مفاد کلام الهی که خبر میدهد از لسان ابراهیم علیه السلام « وَ اجْنُبْنِی وَ بَنِیَّ أَن نَّعْبُدَ الاْءَصْنَامَ * رَبِّ إِنَّهُنَّ أَضْلَلْنَ کَثِیرًا مِنَ
النَّاسِ [۱] »، معنا [۲] آن که: دوری و اجتناب بده مرا و اولاد مرا از این که عبادت و اطاعت و خضوع و تذلّل نمائیم اصنام و هیاکل اَوثان را ؛ زیرا که آنها گمراه کرده اند بسیاری از ناس نسناس را. یعنی مردم به واسطه توجّه و متابعت آنها ضلّوا عن سبیل اللّه، لا بإضلالهنّ ضلّوا عن السبیل، که مستلزم تعدّد در مبدأ اثر و اشتراک در تأثیر باشد با آن که « لا مؤثّر فی الوجود الاّ اللّه » ؛ چه آن که عین او مکتحل به نور اللّه است، داند و بیند که عالم بأسرها عباداللّه است، به مفاد: « إِن کُلُّ مَن فِی السَّماواتِ وَ الاْءَرْضِ إِلاَّ آتِی الرَّحْمَنِ عَبْدًا [۳] »، و لیس لهم شی ء من الوجود و الصفات و الافعال إلاّ باللّه و بحوله و قوّته کما فی الخبر: « لا حول و لا قوة إلاّ باللّه العلی العظیم » [۴] .
پس ضلّوا عن طریق اللّه به اطاعت و مودّتهم إیّاهنّ، لا باضلالهنّ إیّاهم، کما أنّ الکفار بتولیتهم الطاغوت أخرجوا من نور الإیمان و المعارف الی ظلمات الشهوات و الجهالات.
چه « طاغوت » مفعول است، و فاعل او مستتر در خود، که مرجع ضمیر « هم » راجع به کفّار باشد، چنان که استنباط میشود این معنی از جمع آوردن « اولیاء » که راجع به کفّار است، و مفرد آوردن طاغوت، که بالحقیقة نفس امّاره به سوء است.
----------
[۱]: ۱ - سوره مبارکه ابراهیم، آیات ۳۵ و ۳۶.
[۲]: ۲ - هکذا در اصل.
[۳]: ۳ - سوره مبارکه مریم، آیه ۹۳.
[۴]: ۴ - الکافی، ج ۱، ص ۲۳۰ ؛ البلد الأمین، ص ۱۵۰ ؛ مهج الدعوات، ص ۷۷.
.......:
📚✍ #شرحی بر صحیفه سجادیه
میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: تفسیر آیه سد جلو و عقب عارفی ذیل آیه: وَ جَعَلْنٰا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَ مِنْ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
یوم تغابن
از پیامبر خداست که: در قیامت به اندازه هر روز از روزهای دنیا و به اندازه ساعات هر روز، خزینههایی گشوده میشود؛ خزینه ای پر از نور است که بنده از مشاهده آن فرحناک میشود. اگر آن فرح را بر دوزخیان تقسیم کنند از شدت فرح، عذاب قیامت از یادشان برود، آن ساعتی است که خدا را اطاعت کرده است. و خزینه ای تاریک و بد بو و اندوهناک است که اگر آن اندوه را بر اهل بهشت تقسیم کنند، لذت بهشت برای آنها عزا شود، و آن همان ساعت گناه وی بوده است. خزینه ای بر او میگشایند و او آن را خالی میبیند و آن ساعتی بوده که خوابیده یا به کار مباح دنیوی مشغول بوده است. بنده خدا در آن لحظه ناراحت میشود که چرا به عمل شایسته ای آن را پر نکرده است، و لذا قیامت را یوم حسرت (یوم
تغابن) نامیده اند.
#کشکول شیخ بهاء
https://eitaa.com/zandahlm1357
9.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝دیگر مرا ام البنین نخوانید ..
🎙نوحه قدیمی و محزون از مرحوم #کوثری در رثای حضرت ام البنین سلام الله علیها
⏯ #مداحی_تصویری
📎 #وفات_حضرت_ام_البنین