عباسپرست(:
خیلی سخت گذشت به حضرت زینب...💔 حضرت، خانومرقیه رو با سختی آروم کردن... با هر سختی بود همه رو آروم
تا حالا اصغر داشتم شیر نداشتم!
حالا شیر دارم اصغر ندارم..
سوختم.
دارم آتیش میگیرم
بمیرم برات خانومرباب💔
عباسپرست(:
یکی زد دو تا زد همه صورتت عوض شد
پر از خون شد این خاک رنگ تربتت عوض شد..
خیمه زن ها رو ببین چه آتیشی چه آتیشی💔
بیفته زینب رو زمین بلند میشی بلند میشی:))))
سر پیراهن تو گریه ما را در آوردند..
میان این همه کشته چرا تنها تو عریانی؟
فتاده بین میدانی نمیبینم مسلمانی
زمینو بگردی پر یال ذوالجناحه..💔
خدایا کمک کن مادرش تو قتلگاهه
عباسپرست(:
حسین اون سه ساعتو نمیبخشم نمیبخشم
چکمه روی سینه تو نمیبخشم نمیبخشم
حسین اون سه ساعتو نمیبخشم نمیبخشم
عباسپرست(:
خبر داری تو که رفتی به کوچه گردی افتادم
به من از تو فقط هجران رسید آن هم چه هجرانی
تو که شاه شهیدانی چرا گیسو پریشانی
بریده بریده نفسی دیگه ندارم
هدایت شده از 🇮🇷•°•°ره رو عشق°•°•🇮🇷
دم دروازه ساعات خدا رحم کند
به دل عمه سادات خدا رحم کند...
چشم من تار شده یا تو بِهَم ریخته ای
گریه دار است ملاقات، خدا رحم کند
کو علمدار حرم آبرویم درخطر است
وسط این همه الوات خدا رحم کند
سر بازار به انگشت نشانم دادند
رد شدم با چه مکافات، خدا رحم کند
چشم یک شهر به دنبال کنیز است حسین
تا کنم حفظ امانات خدا رحم کند:)💔