ولی خب بمیرم برایِ امام سجاد علیه السلام..
خیلیی غریبن ایشون، خیلی خیلی💔..
فکر کن همه واقعه رو ببینی..
عباسپرست(:
ولی خب بمیرم برایِ امام سجاد علیه السلام.. خیلیی غریبن ایشون، خیلی خیلی💔.. فکر کن همه واقعه رو ببینی
علیاکبرِ اربا اربا شده..
قاسمی که به مانند پدربزرگشون شهید کردن💔.
عموعباسِ شرمندهای که💔
گلویِ علیاصغری که اگه امامحسین نمیذاشت دستشو، قطع میشد
تا غریب به چهل سال بعد از واقعه کربلا کارش همه گریه و ناله بود... هر جایی براش کربلا بود و هر روزش عاشورا.. به هر بهانه ای گریه میکرد، ناله میزد، اشک میریخت..💔
از ایشون پرسیدن به شما کجا خیلی سخت گذشت؟
سه مرتبه فرمود الشام الشام الشام...
بمیرم برا دلت آقا💔