شبِ نهمِ محرم روضهش همینه که؛
به مولا میخندیدن و اشکاشو با آستینش پاک میکرد..
بمیرم برات مولا:)💔
عباسپرست(:
عباسِحسین، کجایی برادرم؟🙂💔
بیا برگرد خیمه ای کسوکارم
منو تنها نگذار ای علمدارم ..😭
هدایت شده از چای و ایوون
برای من گریههای شبِ تاسوعا باید مثل همون شبِ عاشورا باشه، چون عاشورا دیگه وقت برای فقط گریستن نیست، انگار وقتِ عملِ.. وقتِ نوکری، سینه زدن، وقت دسته ها و عَلَمها، وقتِ نشون دادن اینکه چقدر عاشورا روز بزرگی بوده و سوزناک..