eitaa logo
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
3.3هزار دنبال‌کننده
13.8هزار عکس
4.3هزار ویدیو
149 فایل
اگر‌به‌خاطر«حمایت‌ازوطن»متهم به ساندیس‌خوری می‌شویم؛ماساندیس‌خوری‌را ترجیح‌می‌دهیم به «وطن‌فروشی» ساندیس‌خورهم‌که‌باشیم، الحمدلله جیــره‌خوارِدشمن نیستیم🔥! ناشناس' @AGHILEH_BANIHASHEM_69 کپی : همه جوره حلالِ ..
مشاهده در ایتا
دانلود
منبع: از کانال تلگرام آقای نوید خوشنام
دراوزه بان تیم ملی ساحلیمون که اون گل خوشگلو زد حاجیه اقا ایول😂🔥 ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
خداروشکر کنار یه شهید گمنام چند روز مهمان هستیم 🤲🌹
فقط یک مسلمان درک خواند کرد ! ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
که گرفته همه شهر بوی تو را:) نزدیک نیمه شعبان ایم ها💚👀 ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
خدا به ما رحم کنه ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
عمل خیری که خداوند توفیق انجامش را به تو داد مثل نماز شب و مناجات و زیارت، در قبول شدنش شک نکن. اگر خدا نمی‌خواست قبول کند، توفیق انجامش را نمی‌داد. عبادات و طاعات خود را اگر کار خدا بدانی، دیگر در مقبول بودن آن شک نمیکنی -حاج‌آقا‌دولابی‌میفرمود🤍🌱 ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
چی بهش گفتی؟ ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
" لِکلِ هَمِّ فَرَج " هر و غصه ای، گشایشی دارد.... _بابای‌شیعه‌علی‌علیه‌السلام میفرمود. | غررالحکم،حدیث۷۵‌۷۷ ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیای میبینمت بغل میگیرمت 🌺🍃پیشاپیش ولادت حضرت مهدی(عج) مبارک باد🌺🍃
نایب الزیاره شما عزیزان هستیم 🌹
____ ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
____ ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
رهبر انقلاب : «از تهدید و عربده‌کشی دشمن نباید ترسید، اگر ترسیدید باختید؛! باید توجه کرد که آن چیزی که موجب میشود دشمن این جور عصبی باشد و فشار بیاورد، آن چیست، آن نقطه‌ی قوت شماست.» - پس وقتی دشمن انقد تلاش میکنه که مردم رأی ندن و ازمشارکت بالا عصبانی میشن یعنی نقطه قوت همینجاست! حواسا جمع باشه تا توی زمین دشمن بازی نکنید. ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
مخاطب این توصیه‌های پدرانه و دلسوزانه همهٔ ما هستیم؛ وگرنه اگر رهبری ما و مملکت نبودند در این موقعیت و سن‌‌وسال مثلا به اوضاع فعلی فضای‌مجازی اینقدر حساس و پیگیر نمیشدند و اشاره‌ای نمیکردند؛ حواس ایشان به رفتار ماست؛ کاش قدر این "پدر حواس‌جمع" و دلسوز را بدانیم... 🗣 میثم ایرانی ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
از کار فرهنگی تمیز دختران انقلاب دارن سکته میکنند چیزی نیست بله خاک برسر وطن فروش ... ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
1_9834966289.mp3
3.09M
:) ‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹› ↓ 𝐈𝐃: @AGHILEH_BANIHASHEM
هدایت شده از [سِد علی]
چند نکته‌ی «خلاصه و کوتاه» در مورد برنامه‌ی معلی: ۱. در شرایطی که میلیون‌ها انسانِ مسلمان در وحشیانه‌ترین محاصره‌ی تاریخ قرار دارند و سلاخی می‌شوند، حرف زدن از یک برنامه‌ی تلویزیونی و دعواهای زرگری پیرامونش قطعا اولویت نیست. به ماجرای غزه، انتخابات و مساله‌ی حیاتی مشارکت را هم اضافه کنید. ۲. برنامه سازی هنر و حرفه‌ای است که اصول و فنون خاص خودش را دارد. در این حرفه کسی موفق‌تر است که برنامه‌اش تعداد بیش‌تری از مخاطب را به خود اختصاص دهد. ۳. تولید محتوا در هرحوزه‌ای که مرتبط با ساحت دین باشد، ظرافت و دقت و وسواس بیشتری را می‌طلبد. پس همین ابتدا دقت داشته باشید در حوزه‌ی برنامه سازی دینی، لزوما هر برنامه‌ای که مخاطب بیش‌تری دارد، موفق‌تر نیست. ۴. همه کاره و ایده‌پرداز معلی کیست؟ سید بشیر حسینی! من او را از سال دوم دبیرستان و کلاس منطقی که در آن به ما «مغالطات» درس می‌داد می‌شناسم. بعدش به همراه جمعی کتاب «تفکر و سواد رسانه‌ای» را نوشت و نهایتا هم بعد از چند سال، با ورود مستقیم رئیس شبکه‌ی سه، داور برنامه‌ی عصر جدیدِ احسان علیخانی شد. با تولید نماهنگ سخیف دهه‌هشتادی‌ها به حوزه‌ی کودک-نوجوان و هیات ورود کرد و بعدش هم معلی را با همان الگوریتم معنایی عصرجدید ایده‌پردازی کرد. «شوی هیاتی» مقصود ایده‌پرداز برنامه‌ی معلی از برنامه سازی دینی است. ۵. نمی‌دانم چرا باید این را بگویم، چون به نظرم بدیهی است اما گویا امروز باید سر بدیهیات بیش‌ از هرچیز دیگری صحبت کرد. عصر جدید برنامه‌ای در حوزه‌ی «سرگرمی» بود. اگرچه به همان برنامه‌ هم انتقادات بسیاری وارد است اما هرچه بود با حوزه‌ی دین سر و کار نداشت و دستش برای ایجاد تغییر در هرعنصری از برنامه باز بود. معلی اما برنامه‌ای است در حوزه‌ی دینی. پس نمی‌شود منطقی که احسان علیخانی برای دیده شدن برنامه‌اش پیاده کرد را در برنامه‌ای دینی پیاده کرد. ۶. منطق عصر جدید چه بود؟ احسان علیخانی نخبه‌ی برنامه سازی است، او خیلی خوب فهمید در شرایطی که اقبال عمومی به صدا و سیما کم است و به فضای مجازی زیاد، برنامه‌ای موفق است که بخش عمده‌ای از فضای مجازی را درگیر خود کند. این درگیر شدن گاهی به واسطه‌ی وایرال شدن یک محتوا بود و گاهی به واسطه‌ی «دارک‌مارکتینگ» ۷. حسینی هم همین منطق را در معلی پیاده می‌کند. او برنامه نمی‌سازد، تکه‌های وایرالی می‌سازد که یا در رسانه پخش شود یا مورد هجمه قرار بگیرد. از این‌جا به بعد سعی می‌کنم کمی دقیق‌تر و مصداقی‌تر بنویسم. نقدهای مبنایی که برنامه‌ی معلی وجود دارد، قبل‌تر، قبل از پخش فصل اول این برنامه نوشته شده و می‌توانید بخوانید. ۸. هیات تنها سنگر باقی مانده برای اسلام است. اسلامی که قرائت پیش‌رویی از دین دارد و تلاش می‌کند با تشکیلات، نیرو تربیت کند. مداح نفر اول این سنگر است. مداح تا قبل از معلی هرچه بود، بازی‌گر نبود. مداح به خودی خود به کار بشیر حسینی نمی‌آید، باید شخصیت جدیدی از خودش را به نمایش بگذارد تا برای مخاطب جذاب باشد، پس مجبور است ناخواسته در نقشی که برایش تعریف شده بازی کند، خاطره بگوید، استندآپ اجرا کند، تقلید صدا کند و خلاصه به هر دری بزند تا برنامه دیده شود. ۹. در مورد کلیپ منتشر شده از آقای میثم مطیعی، اطلاع دارم که بلافاصله بعد از گفتن آن خاطره هم خودش و هم یکی دیگر از داوران حین ضبط گفتند آن تکه حذف شود و در برنامه پخش نشود، چه کسی آن تکه را پخش کرد؟ میثم مطیعی؟ خیر! سید بشیر حسینی. حسینی خوب می‌دانست که آن خاطره‌ خوراک رسانه‌ای خوبی برای نقد می‌شود و به این واسطه برنامه بیش از پیش دیده می‌شود. همین هم شد. اما به چه قیمت؟ به قیمت تخریب شخصیت نه فقط میثم مطیعی که یک جریان مداحی. ۱۰. معلی حسینیه نیست. حسینیه مختصاتی دارد که بسیار فراتر از با کفش روی فرش نرفتن است.  حسینیه یک میراث و یک مکتب است که بوم مخصوص به خودش را دارد. معلی در حال تغییر این بوم است. ۱۱. می‌گویند: معلی قطار در حال حرکت است. این یک دروغ و یک مغالطه‌ی بزرگ برای تخطئه‌ی نقدهاست. قطار روی یک ریل حرکت می‌کند، اگر قطاری در مسیر درست حرکت کرد و سنگ خورد، این استدلال درست است، اما می‌شود یک نفر برای یک بار هم که شده به ما توضیح بدهد که ریل برنامه‌ی معلی جز دیده شدن برنامه دقیقا چیست؟ ۱۲. «ما می‌خواهیم بدنه‌ی مردمی بفهمند که بچه‌های هیاتی شادند» این هم مغالطه‌ی دیگری است که مطرح می‌شود. اصالت در فعالیت دینی با خداست و در فعالیت رسانه‌ای با مخاطب. چه کسی گفته مردم از هیات دورند؟ طبق آمار مرکز پژوهش ایسپا در سال ۱۴۰۲ حدود ۷۰ درصد مردم در مراسم‌های عزاداری شرکت کردند. چه چیزی را می‌خواهید به مردم اثبات کنید؟ مردم بهتر از هرکسی هیات را می‌شناسند. دروغ نگویید. و اما نهایتا: ورود ذهن رسانه‌زده به هیات، خطرات جبران‌ناپذیری دارد، کاش به این مسأله فکر شود.
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
چند نکته‌ی «خلاصه و کوتاه» در مورد برنامه‌ی معلی: ۱. در شرایطی که میلیون‌ها انسانِ مسلمان در وحشیا
تعدادی واکنش شدیدی به این نقد دادن که خوب فکر میکنم باید جوابشون رو تا حد توان بدم من خودم رو در حد تحلیل یا نقد و بررسی نمیدونم و واقعا هم اطلاعات زیادی ندارم اما با همین اطلاعات میدونم که باید توی این دوران حساس حواسم رو خیلی جمع کنم به خودم تاریخ اسلام رو یادآوری کنم تاریخی که پر از پند و نصیحته توی تاریخ اسلام، مسلمانان خیلی جاها با مسلمانان و اسلام روبرو بودن جنگ های امام علی رو یادمون نره که از قرآن استفاده کردن جنگ امام حسین و عاشورا رو یادمون نره که توی هر دو طرف نماز میخوندن اتفاقات این شکلی توی تاریخ اسلام زیاد بودن و هستن و چیزی که مهمه اینه که ما اون ها رو بخونم و درک کنیم و استفاده کنیم اینکه حواسمون باشه هر کسی که دم از اسلام و اهل بیت میزنه حتما آدم خوبی نیست هر کسی که مداحی میکنه و قرآن میخونه سرباز امام نیست پس توی این باتلاق که هر چیزی ممکنه و خیلی چیز ها دروغه باید مواظب خودمون باشیم که افراد اشتباه رو حمایت نکنیم، راه اشتباه رو نریم
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
تعدادی واکنش شدیدی به این نقد دادن که خوب فکر میکنم باید جوابشون رو تا حد توان بدم من خودم رو در حد
همیشه نقد بوده و هست، چه نقد خوب چه نقد بد چیزی که مهمه اینه که بتونیم این نقد ها رو قبول کنیم و خودمون رو تمام و کمال در اختیار رسانه قرار ندیم
نایب الزیاره شما عزیزان هستیم و دعا گو در جایی که عزیز عبادت می‌کرد 🌹❤️🥹