یه وقتایی هست با خودت میگی
" نشد دیگه باید چیکار میکردم؟ "
ولی میشنوی ته دلت یکی داره با غم
داد میزنه :
" باید میشد ، باید میشد ، باید میشد "
و حقیقتا این بده...
قطعا میتونم بگم اون لحظه ای که دلت
برای خودت میسوزه بدترین و غمگین ترین
حس دنیارو تجربه کردی .
‹اغمــٔـا›
من ناگاه و بی هیچ نوایی در اندرونیِ پستوی افکار خودم تمام میشوم ... #کنجِدلِمَن
زِندِگی را خَسته کردم،
کاش کمی از خودم برای خودم نگه داشته بودم،
تو امانت دار خوبی برای همهی من نبودی.