برای همهی ما همهی روز ها فراموش میشوند بجز همان یک روز ، که نشانیِ آن را به هیچکس نگفته ایم .
خسته ام نمیدونم از چی، نمیدونم از کی، میدونم خسته ام؛ دلم میخواد یه گوشه ای که هیشکی منو نبینه اونقدر گریه کنم که تمام خستگیام در بیاد ولی انگار کار از گریه گذشته.
احساس میکنم این زندگیو قبلا یکی مصرف کرده
و تموم خوشیهاشو ورداشته برا خودش
و تفالههاشو گذاشته برای من.
‹اغمــٔـا›
مَرگ را وابَسته تَر . #کنجِدلِمَن
آدم هَميشه فِكر مىكُنه
كه میشه بَرگشت؛
‹اغمــٔـا›
میشه جُبرانِش کَرد .
وَلی میدونی، آدم هَميشه اِشتباه مىكنه:))
#کنجِدلِمَن