من در آستانهی چندسالگیام؟
با احتساب روزها ، صدسال خسته
با احتساب شبها ، هزارسال منتظر
با احتساب عشق ، چندسال است مردهام...
اگر کسی از من بپرسد که چن دستاوردی از روزهایی که گذراندی به دست آوردی؟
خواهم گفت :
توانستم زنده بمانم .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هرآدمی به یه نفر احتیاج داره که براش مثل بقیه نباشه، وگرنه دنیا پراز بقیهست:))!
‹اغمــٔـا›
اونجا که هایده میگه: روزها را بهرِ مُردن میشمارم.
اونجا که عرفانطهماسبی میگه :
آشنای من، من غریبم بی تو؛ با خیابان ها،
من رفیقم بی تو؛ بعدِ تو عمرا،
من دگر عاشق نشوم ..