eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تا کی سکوت کنیم وقتی در گرداب حرف‌هایمان غرق شدیم؟
خیلی وقته قوی‌ام. مثل یه دیوار صدساله‌ی محکم، که هیچکس فکرش‌و هم نمی‌کنه همین‌ روزاست که بریزه.
خیلی بهتر می‌شد اگر می‌توانستم دست از فکر کردن بردارم.
اگر این ادم هایی که در خیابان اند تیغ نیستند پس من چرا تکه تکه به خانه برمیگردم؟
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
خیلی چیزا هست که میخام بگم، ولی بیخیال:))!
سلام
انگار غمِ دنیا رو تبدیل کرده باشن به یه تیکه سنگ، سنگو زده باشن توی سرم.
تویِ فیزیک چیزی به اسم سرما وجود نداره و ما اصطلاحا گرمای کَم رو سرما میگیم! اگر واقعا چیزی به اسم شادی وجود نداشته باشه چی؟ اگر به غمِ کم شادی گفته بشه چی؟
‹اغمــٔـا›
اونجا که عرفان‌طهماسبی میگه : آشنای من، من غریبم بی تو؛ با خیابان ها، من رفیقم بی تو؛ بعدِ تو عمرا،
اونجا که مهران‌مدیری میگه : چه ها با جانِ خود دور از رخِ جانان خود کردم؛ مگر دشمن کند این‌ها ... که من با جانِ خود کردم .
‹اغمــٔـا›
آدم دستمال کاغذی رو نمیشوره:)!
تنهایی یعنی کنار اومدن با خودم:)!