eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تویِ فیزیک چیزی به اسم سرما وجود نداره و ما اصطلاحا گرمای کَم رو سرما میگیم! اگر واقعا چیزی به اسم شادی وجود نداشته باشه چی؟ اگر به غمِ کم شادی گفته بشه چی؟
‹اغمــٔـا›
اونجا که عرفان‌طهماسبی میگه : آشنای من، من غریبم بی تو؛ با خیابان ها، من رفیقم بی تو؛ بعدِ تو عمرا،
اونجا که مهران‌مدیری میگه : چه ها با جانِ خود دور از رخِ جانان خود کردم؛ مگر دشمن کند این‌ها ... که من با جانِ خود کردم .
‹اغمــٔـا›
آدم دستمال کاغذی رو نمیشوره:)!
تنهایی یعنی کنار اومدن با خودم:)!
دیگه رسما هیچی برام لذت‌بخش نیست. یعنی شاید در لحظه یه لذتی باشه ولی حتی یک روز هم پایدار نمی‌مونه. حتی از چیزی ناراحت هم نیستم.
پسر داریم تا پسر
‹اغمــٔـا›
پسر داریم تا پسر
بعضی‌‌ از‌ دخترها میگن یک‌ ماه‌‌ بگذره پسر فراموش‌ میکنه . ولی؛ پسرا 60 سال‌بعد ؛میتونن برات‌ توضیح‌ بدن، اون کی بود، چه جوری همدیگه رو دیدیم، چشماش چه‌ رنگی‌ بود، موهاش چه‌ بویی‌ میداد .
از درون آشفته، ظاهر چو کوهی استوار ؛ رنج ها اینگونه ما را مرد بار اورده اند ..
با تمام توانم سعی میکنم دوستون داشته باشم و بهتون لبخند بزنم و شما با تمام توانتون فقط حالمو به هم میزنید؛
میگفت: ماها قبلا ترک شدیم، اونم نه یک بار، چندین بار، برای ترسوندنمون، بمیرین، رفتن‌هاتون تو زندگیمون عادیه.
هر آدمی به یه «باهم درستش میکنیم» واسه روزایی که تنهایی زورش به زندگی نمیرسه نیاز داره:)))
- اگه نقاش بودی چی میکشیدی ؟ + یه دیوار بزرگ بین خودم و آدما