‹اغمــٔـا›
سلام اغما میخواد دومین تقدیمیش رو بده . . اینجوریه که این پیام رو فور میکنین و ما با توجه به وایب چن
و دومین تقدیمیمون هم با آخرین روز تابستون یکی شد:)))
سعی کردیم بهترین آهنگا رو انتخاب کنیم و شباهت زیادی داشته باشه با وایب کانالتون
امیدواریم که خوشتون بیاد...🌱
@AghmaaDonya - Amoo Hassan 320 - (Music-Pars).mp3
زمان:
حجم:
10.2M
برای اینکه چنلت غم نداره:
@Gorbeye_Daroon
@AghmaaCodeine-HitSound.ir.mp3
زمان:
حجم:
7.3M
برای اینکه دلت شکسته:
@ngahroyaye
@AghmaaMan Delam Tange.mp3
زمان:
حجم:
7.3M
برای اینکه تنت زخمیه:
https://eitaa.com/joinchat/1712521495Cecb7eda065
@Aghmaa4_6012671657091535337.mp3
زمان:
حجم:
1.7M
برای اینکه دلت بی قراره:
@toomaaa
@AghmaaRasmaye Roozegar [Nex1Music.IR].mp3
زمان:
حجم:
2.8M
برای اینکه خسته ای:
@tired2789