رنج عجیبی
این روزها مارا در آغوش گرفته است؛
اینکه نمیتوانیم از هیچ چیزی
به معنای واقعی لذت ببریم.
پرسیدن اگه بخوای افسردگی رو تو یا جمله توصیف کنی چی میگی؟!
گفتم اون صداعه تو وجودت هست که همیشه میگه"همچی درست میشه"،
اونو دیگه نمیشنوی !(:
از من به من : ازت چیزی باقی نمونده جز یه جسمِ داغون و چشمایی که زیرش کبود و گودِ .
انسان ها دو دسته اند : بعضی از آن ها را هر چقدر که بیشتر میشناسی بزرگ تر میشوند و بعضی ها را هر چقدر که بیشتر میشناسی، حقیرتر.
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
- چرا به من هیچ حسي نداري ؟!
+ من از خواب پا میشم ، دوتا سیلي به خودم میزنم ببینم به خودم حس دارم یا نه تو رو چیکار کنم ؟