eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
غیر اندوه چه دارد دل آدم بودن…
پرسیدن اگه بخوای افسردگی رو تو یا جمله توصیف کنی چی میگی؟! گفتم اون صداعه تو وجودت هست که همیشه میگه"همچی درست میشه"، اونو دیگه نمی‌شنوی !(:
هیچی سرِجاش نیست؛ نه حواسمون، نه حالمون، نه اعصابمون .!
و چه زمستانی شده این پاییز، قصد گرفتن جان مارا دارد.
از من به من : ازت چیزی باقی نمونده جز یه جسمِ داغون و چشمایی که زیرش کبود و گودِ .
انسان ها دو دسته اند : بعضی از آن ها را هر چقدر که بیشتر میشناسی بزرگ تر میشوند و بعضی ها را هر چقدر که بیشتر میشناسی، حقیرتر.
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
- چرا به من هیچ حسي نداري ؟! + من از خواب پا میشم ، دوتا سیلي به خودم میزنم ببینم به خودم حس دارم یا نه تو رو چیکار کنم ؟
در جستجوی چرا هایِ بی شمارم.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شما رو دوست ندارند، بعضی ها نمی‌توانند از دور شلیک کنند:))!