پرسیدن اگه بخوای افسردگی رو تو یا جمله توصیف کنی چی میگی؟!
گفتم اون صداعه تو وجودت هست که همیشه میگه"همچی درست میشه"،
اونو دیگه نمیشنوی !(:
از من به من : ازت چیزی باقی نمونده جز یه جسمِ داغون و چشمایی که زیرش کبود و گودِ .
انسان ها دو دسته اند : بعضی از آن ها را هر چقدر که بیشتر میشناسی بزرگ تر میشوند و بعضی ها را هر چقدر که بیشتر میشناسی، حقیرتر.
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
- چرا به من هیچ حسي نداري ؟!
+ من از خواب پا میشم ، دوتا سیلي به خودم میزنم ببینم به خودم حس دارم یا نه تو رو چیکار کنم ؟
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شما رو دوست ندارند، بعضی ها نمیتوانند از دور شلیک کنند:))!