eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
از من به من : ازت چیزی باقی نمونده جز یه جسمِ داغون و چشمایی که زیرش کبود و گودِ .
انسان ها دو دسته اند : بعضی از آن ها را هر چقدر که بیشتر میشناسی بزرگ تر میشوند و بعضی ها را هر چقدر که بیشتر میشناسی، حقیرتر.
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
- چرا به من هیچ حسي نداري ؟! + من از خواب پا میشم ، دوتا سیلي به خودم میزنم ببینم به خودم حس دارم یا نه تو رو چیکار کنم ؟
در جستجوی چرا هایِ بی شمارم.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شما رو دوست ندارند، بعضی ها نمی‌توانند از دور شلیک کنند:))!
سلام
کجای این جهان می شود مُرد، بی آنکه حسرت زندگی در جای دیگرش با ما نباشد...!!؟
اشکِ روی گونه‌هاشو با آستینِ لباسش پاک کرد و گوشه‌ی دفترش نوشت: من هیچوقت زندگی نکردم.
مرگ ها دو دسته اند: مردی كه قدم ميزند و زنی كه حرف نميزند‌ ‌. . .
در ما غمی به وسعت دریا نشسته است.