eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آرزو کن که آن اتفاق قشنگ بیوفتد... رویا ببارد ، دختران برقصند ، قند باشد ، بوسه باشد ، خدا بخندد به خاطر ما ما که کاری نکرده ایم ...
شایدم ما بیشتر از اینکه توی این زمونه افسرده باشیم، فرسوده شدیم..
‹اغمــٔـا›
تو‌مثل‌نواختن‌کلاویه‌‌های‌پیانو‌زیبایی؛
میان هیاهوی افکارش آرامش را در سیاهی یافت.
بالاخره آدم یه جوری گم میشه و هیشکی پیداش نمیکنه:)
یه وقتایی باید لمس کرد تنی رو که دلش حرف زدن نمیخواد...
همیشه میرفتی ! هر لحظه هر ساعت . .
حال بد را نباید نوشت. بنویسیم که چی چه کسی میخواند اصلا برای کسی اهمیت دارد حال بد را فقط باید سکوت کرد. سکوت کرد و در سکوت جان کند.