eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دستامو دور گردنش حلقه کردمو فشار دادم؛ جیغ میزد میگفت، نکن من احساستم !
از آدمیزاد هیچ بعید نیست که بگوید خداحافظ و بند بند وجودش میخاهم بمانم باشد: ). .
ولی وقتی دائما توی شرایط سخت قرار میگیری؛ کم کم عادت میکنی… به عادت کردن هم، عادت میکنی.
یه وقتایی تو تنهاییام حس میکنم یه درد کُشنده میاد سراغم... انگاری یکی قلبمو از سینه درمیاره و با تموم توانش جلوی خودم فشار میده... خون قلبم از لای انگشت‌هاش میچکه و من فقط نگاه میکنم... نگاه می‌کنم و یهو یادم میاد که چطوری دونه دونه آدمای زندگی‌مو از دست دادم و قدر ندونستم... حالا هر وقت دلتنگی‌شون میشم؛ حسِ دردِ یه قلبی که داره مچاله میشه رو دارم...
من گم شده ام تو مرا به خودم برسان . . .
چکیدن اشک از چشمانی بسته.؛
‹اغمــٔـا›
-ولی آدمای غمگین، عجب حافظه ای دارن؛
-ولی من نمیخوام زنده بمونم،میخوام زندگی‌ کنم؛
شایدم دستای ما واسه اینکه همه چی رو با هم داشته باشیم زیادی کوچیکه(:
کاش آخر این مرگ "زندگی" باشه.
انقد نگفتیم و خونده نشد که گفتن هم خوبمون نمیکنه . . !