eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما آدم های حیرانی هستیم. برای ما همه چیز درد است. تولد درد است، بزرگ شدن درد است، خواستن درد است، نخواستن درد است، داشتن و نداشتن و دیدن و ندیدن آدم ها هم درد است ...
‹اغمــٔـا›
-همه چی درست میشه، و انقدر بی معنی؛
-خود خزانیم و دم از شوقِ بهاران میزنیم؛
تو چند بار عاشق شدی ؟!
‹اغمــٔـا›
تو چند بار عاشق شدی ؟!
ببین دختر جون ، عشق چندبار نداره. خیلیا وارد زندگیت میشن که ممکنه ازشون خوشت بیاد و باهاشون حرف بزنی و وقت بگذرونی ؛ اما عاشق شدن یه‌چیز دیگه‌ست یهو بینِ اون آدما یکی پیداش میشه که نه قبل از اون برات معنی داره و نه بعد از اون ، عشق یه باره ، عشق واقعی یه باره.
تمامِ هنر برای ابر بود اما ؛ همه برای باران شعر گفتند.
‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
خودم را دوست دارم؛ همه جا همراهم بوده و یک بار نگفت حاضر نیستم با تو بیایم.. آمد و هیچ نگفت، حرف نزد.. گفتم و او شنید، رنجش دادم و تحمل کرد. !
میگفت : از یه جایی به بعد، با آدما میخندی با خودت بغض میکنی ...
اونایی که خیلی آدمای سرد و بی روحی هستن از سنگ نیستن زیاد به سنگ خوردن