اشکاشو از گوشه چشماش پاک کرد گفت:” دیگه نمیخوام کسی احساساتمو ببینه!
خسته شدم، خسته شدم از بس شکستم
میدونی،احساسات باعث میشه آدم ضعیف بشه،باعثمیشه نابود شی:)))
‹اغمــٔـا›
توی مغزم سر درده...
از غم تغذیه میکند
غم میخورد
و غم بالا میآورد.
#کنجِدلِمَن
‹اغمــٔـا›
یه جایی فروغ فرخزاد میگه:
چه میشود کرد؟
مگر میشود دنیا را پاره کرد و از تویش
خوشبختی درآورد؟
همین است که هست ...