تعارفی که نداریم، خسته از خویشم
فقط به جبرِ زمانهست ادامه دادنها...
#علیاصغر_نظارت
دلتنگی آدم را به خیابان میکشد.
دلتنگم؛ و مردم نمیفهمند قدم زدن
گاهی از گریه کردن غم انگیزتر است.
@AghmaaMohammad Esfahani - Havamo Nadashti (UpMusic).mp3
زمان:
حجم:
8.8M
هوام از نفسهات داره جون میگیره . .
#بگوشیم🌱
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
برون نمیرود از خاطرم خیالِ وصالت!
اگرچه نیست وصالی ولی خوشم به خیالت...
#رهی_معیری
کاش خودش را جای من میگذاشت...
کاش فقط یک روز را
با هیاهوی درونِ من سر میکرد؛
احساساتی که من دارم را میداشت،
اندوه و خشمی که من
از سرگذراندهام را از سر میگذراند!
و احساس فقدانی که سالهاست
محاصرهام کرده را تجربه میکرد...
ای کاش فقط یک روز، او تماما من بود
و تماما به جای من به دوش میکشید
و به جای من رنج میبرد
و به جای من فرو میریخت
و به جای من فکر میکرد!
آنوقت دوست داشتم ببینم باز هم میتوانست اینقدر بیمسئولیت و بیتوجه و بیرحم باشد؟!
#نرگس_صرافیان_طوفان
گیرم دلم شکستی و رَستی ز آهِ من
ای سنگدل! جوابِ خدا را چه میدهی؟
#اسماعیل_ایزدی