eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دلتنگی آدم را به خیابان می‌کشد. دلتنگم؛ و مردم نمی‌فهمند قدم زدن گاهی از گریه کردن غم انگیز‌تر است.
@AghmaaMohammad Esfahani - Havamo Nadashti (UpMusic).mp3
زمان: حجم: 8.8M
هوام از نفس‌هات داره جون میگیره . . 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدما میتونن حرفای خوبی بزنن، اما آدمای خوبی نباشن:))!
بمان که بی‌تو دلِ من در اغما می‌تپد هنوز نه زنده‌ست و نه مرده، میانِ نیمه‌راهِ روز . .
برون نمی‌رود از خاطرم خیالِ وصالت! اگرچه نیست وصالی ولی خوشم به خیالت...
کاش خودش را جای من می‌گذاشت... کاش فقط یک روز را با هیاهوی درونِ من سر می‌کرد؛ احساساتی که من دارم را می‌داشت، اندوه و خشمی که من از سرگذرانده‌ام را از سر می‌گذراند! و احساس فقدانی که سال‌هاست محاصره‌ام کرده را تجربه می‌کرد... ای کاش فقط یک روز، او تماما من بود و تماما به جای من به دوش می‌کشید و به جای من رنج می‌برد و به‌‌ جای من فرو می‌ریخت و به‌ جای من‌ فکر می‌کرد! آن‌وقت دوست داشتم ببینم باز هم می‌توانست اینقدر بی‌مسئولیت و بی‌توجه و بی‌رحم باشد؟!
:)
گیرم دلم شکستی و رَستی ز آهِ من ای سنگدل! جوابِ خدا را چه می‌دهی؟
من تا سحر به گریه و او تا سحر به خواب دردا که قدر خواب سحر دوستم نداشت:))
684.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به او گفتم: نبودى در خیابان گریه کردم نشستم زیر باران گریه کردم برایت نذر کردم قطره قطره من از قم تا خراسان گریه کردم...
‹اغمــٔـا›
به او گفتم: نبودى در خیابان گریه کردم نشستم زیر باران گریه کردم برایت نذر کردم قطره قطره من از قم تا
و او در جوابم نوشت: شنیدم زیر باران گریه کردی زِ هجرانم فراوان گریه کردی دلِ من هم به یادت خونِ دل شد منم بی تو شبستان گریه کردم تو از قم تا خراسان گریه کردی من از تبریز تا تهران گریه کردم اگر روزی ببینی حالِ چشمم بدانی بی‌پشیمان گریه کردم:)))