کاش خودش را جای من میگذاشت...
کاش فقط یک روز را
با هیاهوی درونِ من سر میکرد؛
احساساتی که من دارم را میداشت،
اندوه و خشمی که من
از سرگذراندهام را از سر میگذراند!
و احساس فقدانی که سالهاست
محاصرهام کرده را تجربه میکرد...
ای کاش فقط یک روز، او تماما من بود
و تماما به جای من به دوش میکشید
و به جای من رنج میبرد
و به جای من فرو میریخت
و به جای من فکر میکرد!
آنوقت دوست داشتم ببینم باز هم میتوانست اینقدر بیمسئولیت و بیتوجه و بیرحم باشد؟!
#نرگس_صرافیان_طوفان
گیرم دلم شکستی و رَستی ز آهِ من
ای سنگدل! جوابِ خدا را چه میدهی؟
#اسماعیل_ایزدی
من تا سحر به گریه و او تا سحر به خواب
دردا که قدر خواب سحر دوستم نداشت:))
#سجاد_سامانی
684.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به او گفتم:
نبودى در خیابان گریه کردم
نشستم زیر باران گریه کردم
برایت نذر کردم قطره قطره
من از قم تا خراسان گریه کردم...
‹اغمــٔـا›
به او گفتم: نبودى در خیابان گریه کردم نشستم زیر باران گریه کردم برایت نذر کردم قطره قطره من از قم تا
و او در جوابم نوشت:
شنیدم زیر باران گریه کردی
زِ هجرانم فراوان گریه کردی
دلِ من هم به یادت خونِ دل شد
منم بی تو شبستان گریه کردم
تو از قم تا خراسان گریه کردی
من از تبریز تا تهران گریه کردم
اگر روزی ببینی حالِ چشمم
بدانی بیپشیمان گریه کردم:)))
خواب نمیبرد مرا، یار نمیخَرد مرا
مرگ نمی دَرد مرا، آه چه بی بها شدم...
#عباس_معروفی
@AghmaaMohsen Chavoshi _ Banooye Emarat (320).mp3
زمان:
حجم:
9M
تویی که مهر و وفا دیدی و جفا کردی!
#بگوشیم🌱
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
بمان انار برایت شکستهام که غمم را
به این بهانه برای تو دانه دانه بگویم...
#محمد_رفیعی
به دیدارم نمیآیی چرا؟ دلتنگ دیدارم
همین بود اینکه میگفتی وفادارم وفادارم؟
#سجاد_سامانی