به زنده ماندن در این دیار
چه پای سختی فشردهام
چه مرگها آزمودهام، ولی شگفتا نمردهام.
#سیمین_بهبهانی
هر که بپرسد «ای فلان! حال دلت چگونه شد؟»
خون شد و دم به دم همی از مژه میچکانمش
#سعدی
آدمی همیشه
برای چیزهایی که اتفاق افتاده،
گریه نمیکند.
گاهی برای چیزهایی که
اتفاق نیفتاده هم
میتواند ساعتها گریه کند.
• کنار درخت زیتون؛ #سیامک_تقی_زاده
دردمو این شعر چه قشنگ بیان میکنه:
میخندم اما چشمانم رنگ غم دارد؛
باشم یا نباشم واقعا دنیا چه کم دارد؟
گفته بودی درد دل کن گاه با همصحبتی!
کو رفیق راز داری؟ کو دل پرطاقتی؟
شمع وقتی داستانم را شنید آتش گرفت؛
شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتی . .
#فاضل_نظری
خون میچکد از دیده درین کنج صبوری،
این صبر که من میکنم افشردن جان است!
#هوشنگ_ابتهاج
@AghmaaReza Bahram - Adame Sabegh (320).mp3
زمان:
حجم:
11.8M
بی تو دگر آدم سابق نشدم . .
#بگوشیم🌱
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
در عشق هم باید مراقب بود زیرا که
کبریتهای بیخطر گاهی خطر دارند...
#محمدرضا_قرقانی
اونجا که #محمود_درویش میگه:
چیزی را کم دارم، شاید امید، شاید فراموشی، شاید یک دوست و شاید خودم را!