هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
در عشق هم باید مراقب بود زیرا که
کبریتهای بیخطر گاهی خطر دارند...
#محمدرضا_قرقانی
اونجا که #محمود_درویش میگه:
چیزی را کم دارم، شاید امید، شاید فراموشی، شاید یک دوست و شاید خودم را!
من گفته بودم کوهم، اما کوه ها را هم
یک بغض گاهی میشود از هم بپاشاند:)))
#رویا_باقری
زورِ شادی های من از زور غم ها کمتر است
من یقین دارم خدا در خاکِ من اندوه کِشت
#هادی_معراجی
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
خندههایم گرچه حاشا کرده بغضم را ولی
چشمهایم آبرودارانِ خوبی نیستند...
#علیرضا_نورعلیپور
خستهای غم زدهای مثل منی میفهمم
دوست داری ز خودت دل بکنی میفهمم
زیر سنگینی دنیا کمرت خم نشود
در تلاشی که فقط جا نزنی میفهمم
آنقدر رهگذارن زخم زبانت زده اند
که فقط در پی تنها شدنی میفهمم
ظاهرا طاقت هر حادثه ای را داری
از دورنت هم اگر میشکنی میفهمم
صحبت از هرچه کنی برضررت خواهد بود
حرف داری و نباید بزنی میفهمم...