خندههایم گرچه حاشا کرده بغضم را ولی
چشمهایم آبرودارانِ خوبی نیستند...
#علیرضا_نورعلیپور
خستهای غم زدهای مثل منی میفهمم
دوست داری ز خودت دل بکنی میفهمم
زیر سنگینی دنیا کمرت خم نشود
در تلاشی که فقط جا نزنی میفهمم
آنقدر رهگذارن زخم زبانت زده اند
که فقط در پی تنها شدنی میفهمم
ظاهرا طاقت هر حادثه ای را داری
از دورنت هم اگر میشکنی میفهمم
صحبت از هرچه کنی برضررت خواهد بود
حرف داری و نباید بزنی میفهمم...
ای که میگویی طبیبِ قلبهای عاشقی،
کاش دردم را نیفزایی، مداوا پیشکش.
#سجاد_سامانی
صبر کن باران بگیرد میروم
یا که پایم جان بگیرد میروم
صبر کن من بغض دارم اندکی
گریه ام پایان بگیرد میروم
ميروم با قلب جا مانده ولی
اندكي مهلت بده با جان خسته ميروم
ياد چشمانت ميافتم گهگُدار
آسمان امشب ببارد ميروم
كاش هرگز نشود قسمت تو حالِ بدی
صبر كن، باران بگيرد ميروم...
#علی_صادقی
@AghmaaEhsan Khaje Amirه - Naborde Ranj (320).mp3
زمان:
حجم:
7.5M
منو از این عذاب رها نمیکنی . .
#بگوشیم🌱
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
ماهیِ تُنگِ کوچکی هم اگر بودم
فراموشم نمیشد دریا
هیچ موجودی
نداشتههایش را فراموش نمیکند...
#سید_محمد_مرکبیان
از بارش بی موقع باران چه بگویم؟
از بام ترک خوردهی ویران چه بگویم؟
نم نم زده غم تیشه به رگهای خیابان
از دیدهی نمناک درختان چه بگویم؟
حیرانم و آوارهی هر کوچه و برزن
رفتی و من از این دل حیران چه بگویم؟
پاییز دلم گشته هم آوای زمستان
پژمرده تن از شاخهی عریان چه بگویم؟