eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بی‌تو دلِ من در اغما می‌تپد هنوز نه زنده‌ست و نه مرده، میانِ نیمه‌راهِ روز . .
ماهیِ تُنگِ کوچکی هم اگر بودم فراموشم نمی‌شد دریا هیچ موجودی نداشته‌هایش را فراموش نمی‌کند...
از بارش بی موقع باران چه بگویم؟ از بام ترک خورده‌ی ویران چه بگویم؟ نم نم زده غم تیشه به رگ‌های خیابان از دیده‌ی نمناک  درختان چه بگویم؟ حیرانم و آواره‌ی هر کوچه و برزن رفتی و من از این دل حیران چه بگویم؟ پاییز دلم گشته هم آوای زمستان پژمرده تن از شاخه‌ی عریان چه بگویم؟
دلمان مُرد . .
ما گفتیم که غمگینیم کسی باور نداشت! بیچاره دل، یار همه بود خود یاور نداشت!
‌هر کس ز ما هر چه توانست کَند و برد ای بی‌نصیب مانده تو هم دل بکن برو
قامتم را به چه تشبیه کنم بعد تو وقتی مثل یک سایه که افتاده به دیوار، شکسته
روی قبرم بنویسید به یک خط درشت حسرت دیدن دلدار مرا آخر کشت بنویسید کسی گریه برایم نکند چون که خوردم ز همه خنجرِ آلوده ز پشت
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بی‌تو دلِ من در اغما می‌تپد هنوز نه زنده‌ست و نه مرده، میانِ نیمه‌راهِ روز . .