eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دلمان مُرد . .
ما گفتیم که غمگینیم کسی باور نداشت! بیچاره دل، یار همه بود خود یاور نداشت!
‌هر کس ز ما هر چه توانست کَند و برد ای بی‌نصیب مانده تو هم دل بکن برو
قامتم را به چه تشبیه کنم بعد تو وقتی مثل یک سایه که افتاده به دیوار، شکسته
روی قبرم بنویسید به یک خط درشت حسرت دیدن دلدار مرا آخر کشت بنویسید کسی گریه برایم نکند چون که خوردم ز همه خنجرِ آلوده ز پشت
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بی‌تو دلِ من در اغما می‌تپد هنوز نه زنده‌ست و نه مرده، میانِ نیمه‌راهِ روز . .
خسته‌ام از خستگی‌های مکرّر خسته از دلبستگی‌های مکرّر خسته‌ام از "بستگی دارد به اینکه..." خسته‌ از این بستگی‌های مکرّر خسته‌ام از پاسخِ سربسته‌ دادن خسته از سربستگی‌های مکرّر خسته‌ام از این‌همه وابسته‌ بودن خسته از وابستگی‌های مکرّر خسته‌ام من، خسته‌ام من، خسته‌ام من خسته از این خستگی‌های مکرّر...
به هرکه قصّه‌ی خود گفته‌ام، دلش خون است تو هم مپرس ز من تا نگویمت چون است
تاریک، مبهم، ساکت؛ اما قابل پیش بینی بود!
به حرمتِ نان و نمکی که با هم خوردیم نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه.. نمک را بگذار برای من! می‌خواهم این زخم تا همیشه تازه بماند...