هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
در گلو میشِکند نالهام از رِقَت دل ...
قِصهها هست ولی طاقتِ ابرازم نیست
#هوشنگ_ابتهاج
حقیقت این بود
هر آنقدر که، توانستیم کسی را خوشحال کردیم
به همان اندازه هم تنها ماندیم!
#جمال_ثریا
یک شهر مرا زیر لبش زمزمه میکرد
جانا تو بگو با من دیوانه چه کردی؟
پروانه دلش سوخت نگاهش به من افتاد
ای عهد شکن با دل پروانه چه کردی؟
#محرم_زمانی
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- از اولِ دیدار، دلت با دگران بود :)!
#زهرا_عسگری
«در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست
میرسم با تو به خانه، از خیابانی که نیست
مینشینی روبه رویم خستگی در میکنی
چای میریزم برایت توی فنجانی که نیست
باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟
باز میخندم که خیلی! گرچه میدانی که نیست
شعر میخوانم برایت واژهها گل میکنند
یاس و مریم میگذارم توی گلدانی که نیست
چشم میدوزم به چشمت، میشود آیا کمی
دستهایم را بگیری بین دستانی که نیست؟
وقت رفتن میشود با بغض میگویم نرو
پشت پایت اشک میریزم در ایوانی که نیست
میروی و خانه لبریز از نبودت میشود
باز تنها میشوم با یاد مهمانی که نیست
رفتهای و بعد تو این کار هر روز من است
باور اینکه نباشی کار آسانی که نیست..»
#بیتا_امیری
@AghmaaMohsen Chavoshi - Ajab Panahi UpMusics.mp3
زمان:
حجم:
11.9M
تنم سرده و دلم سوخته . .
#بگوشیم🌱
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
گیرم که فردا سپیده سر زند و روزگار به کام شود
با غم آنها که برای ما جان دادهاند چه باید کرد؟
#ناشناس