امیدوارم تو سن شصت هفتاد سالگی یاد کارهای نکرده و آروزهای از دست رفته جوونیمون نیوفتیم و همه وجودمون پُرِ حسرت نشه:))).
خسته شده ام آنقدر گشته ام تا متنی شعری آهنگی پیدا کنم برایِ آنکه مرا درک کنید، کاش سکوت کنم و بدانید در من چه میگذرد...!
بايد هر چه زودتر كلک را كند و رفت ،ايندفعه شوخى نيست هر چه فكر ميكنم هيچ چيز مرا به زندگى وابستگى نميدهد ، هيچ چيز و هيچكس: )
@Tah_monde_afkarmDelangoon.mp3
زمان:
حجم:
9.2M
دستم ازت کوتاهه؛
زخمی زدی موند جاش که ..
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
روزم چون روز دیگران میگذرد اما ؛
شب که میرسد یادها پریشانم میکنند:))!