eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
@Tah_monde_afkarmDelangoon.mp3
زمان: حجم: 9.2M
دستم ازت کوتاهه؛ زخمی زدی موند جاش که .. 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
روزم چون روز دیگران میگذرد اما ؛ شب که میرسد یادها پریشانم میکنند:))!
سلام
شاید عذرخواهی را معنا نیست ! آنچه از دست رفته را چطور میشود بخشید؟!
دلم تنگ است ... برای کسی ک ن می توان او را داشت نه می توان او را خواست؛ فقط می‌شود سخت برایش دلتنگ بود
‹اغمــٔـا›
دلم تنگ است ... برای کسی ک ن می توان او را داشت نه می توان او را خواست؛ فقط می‌شود سخت برایش دلتنگ
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه کسانی که در این ویدئو هستند، دیگر کنارمون حضور ندارند، به یاد کشته‌شدگان هواپیمای مسافربری PS752، نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم.
با اینکه ندارمت و اینهمه سال گذشته، اما حداقل اون حسِ قشنگ هنوز برام مونده:)
من یک جراحت سطحی‌ام که درد دارد اما مهم نیست...
‹اغمــٔـا›
همه کسانی که در این ویدئو هستند، دیگر کنارمون حضور ندارند، به یاد کشته‌شدگان هواپیمای مسافربری PS752
‏دارم به آخرین پیامتان فکر می‌کنم؛ پیام‌های سوخته‌ی ناتمام که هیچ‌وقت به مقصد نرسید... به اینکه " نگرانم نبا... " به اینکه " از دور می‌بو... " به اینکه " تو هم مراقب خو... " دارم به انگشت‌های کسی فکر میکنم که برایت نوشته بود: "عزیزم، رسیدی زنگ بزن" ‏به باقیمانده‌ی شیشه‌ی عطرت روی میز به پیراهن تازه‌ات به اینکه مرا ببخش مادرم اگر این بار جای سوغاتی خاکسترم را برایت هدیه می‌آورم...
تو منو نشکوندی ؛ من خودمو شکوندم چون به چیزی که واقعیت نداشت باور داشتم..