با دشمن قدیمیت دوست میشی و از کسی متنفر میشی که یه زمانی باهاش فاب بودی عاشق کسی میشی که قبلا نمیشناختیش و عشق قدیمیتو به کل فراموش میکنی!زمان،عجب چیزه عجیبیه.
ولی بعضیا میان تو زندگیت همه چی رو خوب میکنن، یهو میرن و تو رو با دنیایی که هیچوقت مثل روز اولش نمیشه تنها میزارن:)))
‹اغمــٔـا›
زیاد سخت نگیر ته هر شب طولانی،روزه....
فقط شاید شب اونقدری طولانی باشه که تهش دیده نشه.
‹اغمــٔـا›
؛
من هیچگاه تنها نبودم ،
با رویا به دنیا امدم ، با رویا زندگی کردم و با همان هم خاک خواهم شد.
بعضی شبا واقعا احتیاج دارم که بشینم تو ماشین و یکی تا صبح رانندگی کنه و موزیک پلی بشه و هیچوقت نرسیم به مقصد : )..