eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
به قول احمد شاملو:
اشک‌ها را پشت لبخندی مخفی میکنیم که خیلی درد میکند و هیچکس نمیفهمد، مارا درد همین نفهمیدن میکشد نه زخم ها.
‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
مرگ یکبار رخ نمی‌دهد، زیرا همه‌ی ما هر روز چند بار می‌میریم هر بار که با آرزوها، علایق و پیوندهای خود وداع می‌کنیم، می‌میریم...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ولی من خیلی وقته،تو سکانس غمگین زندگی گیر کردم:))!
سلام
کاش به همون اندازه که نشون میدم آدم بیخیالی ام ،بیخیال بودم...
‏انسان موجودیست که ساعتها میشینه باجدیت و تمرکز بالا، به حرفهایی فکر میکنه که هیچوقت قرار نیست بزنه:)
دل کندن تا وقتی سخته که خودت نخوای، تصمیم ک بگیری طوری دل میکنی که انگار هیچوقت هیچ دلبستگی ای نبوده ..!
با لرز از خواب پرید، از کابوسی به کابوس دیگر چشم گشود .
‏ اگه ازم بپرسی بدترین خلصت آدمیزاد چیه؟ میگم اینکه حساس باشی و دل نازک، یعنی داری توضیح میدی که اصلا برات مهم نیست که چه اتفاقی افتاده و همه چیز به جفت جورابته و ریلکسی و ناراحت نیستی که یه دفعه یه قطره اشک از چشمت میفته پایین و کار خراب میشه..