eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی دلم میخواد بدونم چطوری میتونین به یه نفر این همه دروغ بگید و هیچوقت حس بدی دربارشون نداشته باشین.
به نظرم " از تو توقع نداشتم" غمگین ترین جمله ی دنیاس ، یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو دیگه نباید خراب می کردی:)))
همیشه هم نیاز به گفتن دوستت دارم نیس، دوست داشتن رو از رفتار هم میشه فهمید.
کاش بیدار میشدم میدیدم همش خواب بود !.
میتونم بگم مزخرف ترین موجوداتی که روی زمین دیدم همین آدم ها بودند ، به کسانی که دوستشان‌ داشتند آسیب می‌زدند ، دوست داشتن هایشان واقعی نبود ، اعتماد کردن به آنها پشیمانی‌ به همراه داشت و در حرف هایشان صداقتی دیده نمیشد و تظاهر به آدم بودن می‌کردند.
همیشه اونی که باید باشه نیست .
اشتباه از ما بود اشتباه از ما بود که خوابِ سرچشمه را در خیالِ پیاله می‌دیدیم دستهامان خالی ، دلهامان پُر گفتگوهامان مثلا یعنی ما! کاش می‌دانستیم هیچ پروانه‌ای پریروز پیلگیِ خویش را به یاد نمی‌آورد. حالا مهم نیست که تشنه به رویای آب می‌میریم .. از خانه که می‌آئی یک دستمال سفید ، پاکتی سیگار ، گزینه شعر فروغ ؛ و تحملی طولانی بیاور..
شده شب‌ها به غم سختی، تو درگیر شوی؟ یا که در خاطره‌ای تلخ مدام غرق شوی؟
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گالریم قسمت مورد علاقم بود ولی الان میرم تو گالری بغض می‌گیرتم پر از آدمایی شده ك بودن و دیگه نیستن:))!