ولی دلم میخواد بدونم چطوری میتونین به یه نفر این همه دروغ بگید و هیچوقت حس بدی دربارشون نداشته باشین.
به نظرم " از تو توقع نداشتم" غمگین ترین جمله ی دنیاس ، یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو دیگه نباید خراب می کردی:)))
میتونم بگم مزخرف ترین موجوداتی که روی زمین دیدم همین آدم ها بودند ، به کسانی که دوستشان داشتند آسیب میزدند ، دوست داشتن هایشان واقعی نبود ، اعتماد کردن به آنها پشیمانی به همراه داشت و در حرف هایشان صداقتی دیده نمیشد و تظاهر به آدم بودن میکردند.
اشتباه از ما بود
اشتباه از ما بود که خوابِ سرچشمه را در خیالِ پیاله میدیدیم
دستهامان خالی ، دلهامان پُر
گفتگوهامان مثلا یعنی ما!
کاش میدانستیم هیچ پروانهای پریروز پیلگیِ خویش را به یاد نمیآورد.
حالا مهم نیست که تشنه به رویای آب میمیریم ..
از خانه که میآئی
یک دستمال سفید ، پاکتی سیگار ، گزینه شعر فروغ ؛
و تحملی طولانی بیاور..
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گالریم قسمت مورد علاقم بود ولی
الان میرم تو گالری بغض میگیرتم پر از
آدمایی شده ك بودن و دیگه نیستن:))!