eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
شده شب‌ها به غم سختی، تو درگیر شوی؟ یا که در خاطره‌ای تلخ مدام غرق شوی؟
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گالریم قسمت مورد علاقم بود ولی الان میرم تو گالری بغض می‌گیرتم پر از آدمایی شده ك بودن و دیگه نیستن:))!
سلام
من می‌ترسیدم از روزی که سکوت کنم، از روزی که همه چیز را رها کنم؛ می‌ترسیدم از روزی که دیگر نجنگم؛ می‌ترسیدم از روزی که تسلیم شوم؛ سکوت کنم و فقط همه چیز را نگاه کنم.. اما هیچ کس از سکوت من نترسید! از شکستنم! از در هم ریختنم! و حالا فقط نگاه می‌کنم...
قلبم درد می‌کند انگار عنکبوتی روی قلبم تار بسته و بعد تارها را در تمام بدنم گسترش داده هر وقت ببیند غصه دارم تمام تارهایش را می‌کشد و من در خودم جمع میشوم...
مادربزرگم همیشه از همه چیز در شیشه ای در جعبه ای در پاکتی جایی می‌سپرد برای وقتی که یهو می‌خواستی! کاش من هم کمی از شادی های کودکی ام را گوشه‌ای پنهان کرده بودم مدتهاست می‌خواهم و نیست.
میگفت:گاهی باید خودت خودت رو گول بزنی که فقط فشار های روت بیشتر نشه:)).
فقط در صورتی با خوابیدن همه چی حل میشه که آخرین خوابیدنت باشه و دیگه بیدار نشی ‌!
هیچ‌چیز به اندازه اندوه ، آدما رو به هم نزدیک نمیکنه:)