eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما خیلی وقت پیش باید کنار میومدیم با این نبودن ها و نشدن ها که الان نصف شب اینقدر بی رحمانه غمگین و بی حس نباشیم .
بماند که‌ میشد بمانی‌ و نماندی؛
به خودت میای میبینی تا حالا با هیچ کس به جز خودت انقدر سخت گیر ، سرزنشگر ، بدقول ، کم توجه و لجباز نبودی !.
هیچکس رو نمیشه به زور نگه داشت ، آدم نمی‌تونه کسی رو به زور نگران خودش کنه گاهی باید یه گوشه بشینی و به تلخ‌ ترین اتفاق زندگیت لبخند بزنی ، نه برای اینکه از افتادنش راضی هستی ، نه ، فقط به این دلیل که زورت به زندگی نمی‌رسه.
اگر مجازات رنجاندن بریدن زبان بود ، شک ندارم که اینک اکثر مردم جهان لال بودند.
چندتا خودکشی دیگه لازمه تا مردم بفهمن حرفایی که می‌زنن دردناکه؟!
‹اغمــٔـا›
؛
بعضی وقتا احساس میکنم رو دسته خدا موندم ‌، خستش کردم ‌؛ خودشم نمیدونه با من چیکار کنه.
ولی ‏كاش زندگی فقط يه بار نبود ، چندين بار بود تا من ميتونستم قانعت كنم كه اين يه بارو با من حرومش كنی . . .
مامان میگه یه آدم وقتی دل و دماغ هیچ کاری و نداشته باشه پیر شده دیگه ‌؛ چقد منو میگه ‌!")
آدما؟ فقط چند تیکه گوشته چسبیده به استخون ، با روکشی از پوست ‌؛ یک دهن دارن که تا زمان مرگشون کثیف تر از تونل های فاضلابی میشه ‌؛ گوشایی که به مزخرف ترین کلمات گوش میدن ، مغزایی از کار افتاده که فقط یک دهم اون استفاده میشه ‌؛ چشم هایی که حقیقت جلوشونه ، اما نمیبینن ، انگار روی قرنیه و مردمکشون رو خاک گرفته !
@AghmaaJazr o Mad (Guitar).mp3
زمان: حجم: 3.7M
مگه میشه تو رو یادم بره این آدم گره به چشمات زده:)))" 🌱